Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Stworzyłem na scenie zwykłe tube. Potraktowałem ją MeshSmooth, ale wyszło poprostu skandalicznie. Tak więc zwiększyłem kilkudziesięciokrotnie ilość polygonów (dobrze piszę? Chodzi mi o szczegółowość siatki :)) i potraktowałem ponownie MeshSmooth. Obiekt wyszedł jaki chciałem, ale problem jest taki że z taką skomplikowaną siatką komp zwisa na parę minut przy jakiejkolwiek próbie chodźby zbliżenia ekranu. Jaką funkcją zrobić by obiekt nie stracił ani trochę szczegółów kształtów, a siatka stała by się "trochę" mniej skomplikowana?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 835
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

POka jakies screeny to będzie łatwiej ocenić czy nie jest za duzo poli

Napisano

1) przy Modyfikatorze Meshsmooth kliknij prawym na żaróweczke i wybież "Off in Viewport"

 

2) w właściwościach obiektu wybrać "Display a Box"

 

3) Można jeszcze użyc modyfikatora Optimalize, ale to błądne koło, gdyż liczy 2 razy bryłę.

 

Pierwszy sposób jest najlepszy.

Napisano

Mogłeś nie zwiększać kilkudziesięciokrotnie ilości poly w modelu, tylko zchamferować odpowiednie krawędzie (te, które po zastosowaniu MS mają pozostać ostre).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności