Napisano 13 Sierpień 200618 l Witam. Stworzyłem na scenie zwykłe tube. Potraktowałem ją MeshSmooth, ale wyszło poprostu skandalicznie. Tak więc zwiększyłem kilkudziesięciokrotnie ilość polygonów (dobrze piszę? Chodzi mi o szczegółowość siatki :)) i potraktowałem ponownie MeshSmooth. Obiekt wyszedł jaki chciałem, ale problem jest taki że z taką skomplikowaną siatką komp zwisa na parę minut przy jakiejkolwiek próbie chodźby zbliżenia ekranu. Jaką funkcją zrobić by obiekt nie stracił ani trochę szczegółów kształtów, a siatka stała by się "trochę" mniej skomplikowana?
Napisano 13 Sierpień 200618 l 1) przy Modyfikatorze Meshsmooth kliknij prawym na żaróweczke i wybież "Off in Viewport" 2) w właściwościach obiektu wybrać "Display a Box" 3) Można jeszcze użyc modyfikatora Optimalize, ale to błądne koło, gdyż liczy 2 razy bryłę. Pierwszy sposób jest najlepszy.
Napisano 13 Sierpień 200618 l Mogłeś nie zwiększać kilkudziesięciokrotnie ilości poly w modelu, tylko zchamferować odpowiednie krawędzie (te, które po zastosowaniu MS mają pozostać ostre).