Skocz do zawartości

Zmniejszanie szczegółowości siatki bez zmiany kształtu oiektu


Nastolatek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Stworzyłem na scenie zwykłe tube. Potraktowałem ją MeshSmooth, ale wyszło poprostu skandalicznie. Tak więc zwiększyłem kilkudziesięciokrotnie ilość polygonów (dobrze piszę? Chodzi mi o szczegółowość siatki :)) i potraktowałem ponownie MeshSmooth. Obiekt wyszedł jaki chciałem, ale problem jest taki że z taką skomplikowaną siatką komp zwisa na parę minut przy jakiejkolwiek próbie chodźby zbliżenia ekranu. Jaką funkcją zrobić by obiekt nie stracił ani trochę szczegółów kształtów, a siatka stała by się "trochę" mniej skomplikowana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1) przy Modyfikatorze Meshsmooth kliknij prawym na żaróweczke i wybież "Off in Viewport"

 

2) w właściwościach obiektu wybrać "Display a Box"

 

3) Można jeszcze użyc modyfikatora Optimalize, ale to błądne koło, gdyż liczy 2 razy bryłę.

 

Pierwszy sposób jest najlepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności