Nastolatek Napisano 13 Sierpień 2006 Share Napisano 13 Sierpień 2006 Witam. Stworzyłem na scenie zwykłe tube. Potraktowałem ją MeshSmooth, ale wyszło poprostu skandalicznie. Tak więc zwiększyłem kilkudziesięciokrotnie ilość polygonów (dobrze piszę? Chodzi mi o szczegółowość siatki :)) i potraktowałem ponownie MeshSmooth. Obiekt wyszedł jaki chciałem, ale problem jest taki że z taką skomplikowaną siatką komp zwisa na parę minut przy jakiejkolwiek próbie chodźby zbliżenia ekranu. Jaką funkcją zrobić by obiekt nie stracił ani trochę szczegółów kształtów, a siatka stała by się "trochę" mniej skomplikowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 13 Sierpień 2006 Share Napisano 13 Sierpień 2006 POka jakies screeny to będzie łatwiej ocenić czy nie jest za duzo poli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BizU Napisano 13 Sierpień 2006 Share Napisano 13 Sierpień 2006 1) przy Modyfikatorze Meshsmooth kliknij prawym na żaróweczke i wybież "Off in Viewport" 2) w właściwościach obiektu wybrać "Display a Box" 3) Można jeszcze użyc modyfikatora Optimalize, ale to błądne koło, gdyż liczy 2 razy bryłę. Pierwszy sposób jest najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 13 Sierpień 2006 Share Napisano 13 Sierpień 2006 Mogłeś nie zwiększać kilkudziesięciokrotnie ilości poly w modelu, tylko zchamferować odpowiednie krawędzie (te, które po zastosowaniu MS mają pozostać ostre). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi