Skocz do zawartości

Zmniejszanie szczegółowości siatki bez zmiany kształtu oiektu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Stworzyłem na scenie zwykłe tube. Potraktowałem ją MeshSmooth, ale wyszło poprostu skandalicznie. Tak więc zwiększyłem kilkudziesięciokrotnie ilość polygonów (dobrze piszę? Chodzi mi o szczegółowość siatki :)) i potraktowałem ponownie MeshSmooth. Obiekt wyszedł jaki chciałem, ale problem jest taki że z taką skomplikowaną siatką komp zwisa na parę minut przy jakiejkolwiek próbie chodźby zbliżenia ekranu. Jaką funkcją zrobić by obiekt nie stracił ani trochę szczegółów kształtów, a siatka stała by się "trochę" mniej skomplikowana?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1) przy Modyfikatorze Meshsmooth kliknij prawym na żaróweczke i wybież "Off in Viewport"

 

2) w właściwościach obiektu wybrać "Display a Box"

 

3) Można jeszcze użyc modyfikatora Optimalize, ale to błądne koło, gdyż liczy 2 razy bryłę.

 

Pierwszy sposób jest najlepszy.

Napisano

Mogłeś nie zwiększać kilkudziesięciokrotnie ilości poly w modelu, tylko zchamferować odpowiednie krawędzie (te, które po zastosowaniu MS mają pozostać ostre).




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności