Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kup na targu bo najtaniej, mozna jescze przez neta zamowic jak ci sie nie chce isc, albo w supermarkecie tam tez podobno tanio maja

 

a powaznie to kopiujesz siatke z postaci tam gdzie ma byc blozka dajesz na niej shell albo extrude i mesch smotha i juz masz, do tego dozucasz kilka cutsow zeby zrobic faldy

Napisano

mam pytanie ...w wersji max8 jest takie coś jak gamment maker a wmoim złomie (max 6)niema ...mozna go jakoś dodać a jak nie to jest jakiś inny przyrząd o podobnych funkcjach??

Napisano

jak jeszcze rownie łatwo i dobrze mozna wygenerować ubranie,,, a co potem zrobić zeby przypominał materiał przy renderingu...? a i czy sie da jakoś symulować falowanie materiału czy trzebaa sie bawić recznie,,,/?

Napisano

To zależy jaki masz komputer i ile masz czasu. Jak masz dużo czasu i wielką maszynę to możesz zrobić symulację za pomocą reactora. A jak masz mniej czasu a maszyna nie jest za 20 tysiaków to modelujesz w poly ubranko i podpinasz z resztą ciała do szkieletu za pomocą skina. Trzeba tylko przy modelowaniu zrobić jakieś fałdki i zagięcia materiału (to można załatwić też normal mapą). A dalej to już tylko zwykła animacja. Szybko i przyjemnie. Dla zwiększenia realizmu można na odstające części ubrania (np. płaszcz) rzucić reaktorową symulację.

Eto fsjo

Pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności