driskill67 Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 chodzi mi o bluze..szczerze mowiąc nawet nie zaczołem...bo nieweim od czego zacząć..help.
ttaaddeekk Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 kup na targu bo najtaniej, mozna jescze przez neta zamowic jak ci sie nie chce isc, albo w supermarkecie tam tez podobno tanio maja a powaznie to kopiujesz siatke z postaci tam gdzie ma byc blozka dajesz na niej shell albo extrude i mesch smotha i juz masz, do tego dozucasz kilka cutsow zeby zrobic faldy
weinert Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 co ty ttaaddekk on pyta jak zrobic a nie jak kupic prosto: krawcowa zrobi
Pionier Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 na dol az do "Cloth": http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=5903856
Master Kiełbaster Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 driskill67 ->masz ADHD czy multithreading, że robisz 17 rzeczy na raz?
driskill67 Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 nie poprostu mam 2 nogi,,,i 3:39 na 1000-ca
driskill67 Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 mam pytanie ...w wersji max8 jest takie coś jak gamment maker a wmoim złomie (max 6)niema ...mozna go jakoś dodać a jak nie to jest jakiś inny przyrząd o podobnych funkcjach??
Master Kiełbaster Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Najwcześniej będzie takie cuś chyba w maxie 7.5... możesz spróbować znaleźć plugin cloth fx pod maxa 6...
driskill67 Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 jak jeszcze rownie łatwo i dobrze mozna wygenerować ubranie,,, a co potem zrobić zeby przypominał materiał przy renderingu...? a i czy sie da jakoś symulować falowanie materiału czy trzebaa sie bawić recznie,,,/?
Master Kiełbaster Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Da się automatycznie, ale szybciej i ładniej i łatwiej i przyjemniej i wogóle i w szczególe jest to zrobić ręcznie...
driskill67 Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Napisano 20 Sierpień 2006 ręcznie ale jak jaką techniką ...aby tą był hi poly ,,,a najlepsze od czego zacząć od narysowania i surface..ktoś mi pisał ze to przestarzała metoda....
DaveBorck Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 To zależy jaki masz komputer i ile masz czasu. Jak masz dużo czasu i wielką maszynę to możesz zrobić symulację za pomocą reactora. A jak masz mniej czasu a maszyna nie jest za 20 tysiaków to modelujesz w poly ubranko i podpinasz z resztą ciała do szkieletu za pomocą skina. Trzeba tylko przy modelowaniu zrobić jakieś fałdki i zagięcia materiału (to można załatwić też normal mapą). A dalej to już tylko zwykła animacja. Szybko i przyjemnie. Dla zwiększenia realizmu można na odstające części ubrania (np. płaszcz) rzucić reaktorową symulację. Eto fsjo Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi