Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam moglby mi ktos napisac w jaki sposob moge polaczyc spline z kamera tak aby spline byl droga do animacji kamery ,poniewaz chcialem zrobic spirale ze spline'a i zeby kamera po tej spirali sie animowala :) prosze o jak najlaatwiekszy opis :] z gory dzieki

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznaczasz kamere --> motion/assign controller/zaznaczasz position -wciskasz asign controller (taki button z pytajnikiem czy czyms) wybierasz path constraint - i na dole w zakladce path parameters dajesz add path i klikasz w viwporcie na spline..

pozdrawiam

Napisano

Dzieki maverck pomoglo :] mam jeszcze pytanie ale to juz z innej beczki :),

moge w jakis sposb poprawic bledy w modelu jesli juz zroblem z niego skina i przypisalem kosci? jak chce poprawic to kosci gdzies odchodza od skina i juz nie sa tak jak byly :( pozdro

Napisano

dezaktywujesz skina, poprawiasz siatke i po poprawce aktywujesz skina.

 

rozjezdza sie u ciebie dlatego bo zes poprzesuwal obiekt i kosci juz po zeskinowaniu. ale jezeli nie wprowadzasz kosmicznych poprawek to powinno dzialac bez problemu tak jak napisalem wyzej.

Napisano

prubowalem wylacz no teraz sie tak da deaktywowac a potem zmieniac a wczesniej jak tak robilem to kosci mi sie podzielily :/ w jednej scence nadal mam kosci rozdzielone da sie to jakos polaczyc spowrotem nie niszczac animacji?/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności