odnetniN Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Witam moglby mi ktos napisac w jaki sposob moge polaczyc spline z kamera tak aby spline byl droga do animacji kamery ,poniewaz chcialem zrobic spirale ze spline'a i zeby kamera po tej spirali sie animowala :) prosze o jak najlaatwiekszy opis :] z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 zaznaczasz kamere --> motion/assign controller/zaznaczasz position -wciskasz asign controller (taki button z pytajnikiem czy czyms) wybierasz path constraint - i na dole w zakladce path parameters dajesz add path i klikasz w viwporcie na spline.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mt Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 F1 i szukaj pod haslem path constrain.. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2006 Dzieki maverck pomoglo :] mam jeszcze pytanie ale to juz z innej beczki :), moge w jakis sposb poprawic bledy w modelu jesli juz zroblem z niego skina i przypisalem kosci? jak chce poprawic to kosci gdzies odchodza od skina i juz nie sa tak jak byly :( pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 24 Sierpień 2006 Share Napisano 24 Sierpień 2006 Poprawić bugi i skinować od nowa... Taka jest cena za błędy przeszłości :*. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 24 Sierpień 2006 Share Napisano 24 Sierpień 2006 dezaktywujesz skina, poprawiasz siatke i po poprawce aktywujesz skina. rozjezdza sie u ciebie dlatego bo zes poprzesuwal obiekt i kosci juz po zeskinowaniu. ale jezeli nie wprowadzasz kosmicznych poprawek to powinno dzialac bez problemu tak jak napisalem wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2006 prubowalem wylacz no teraz sie tak da deaktywowac a potem zmieniac a wczesniej jak tak robilem to kosci mi sie podzielily :/ w jednej scence nadal mam kosci rozdzielone da sie to jakos polaczyc spowrotem nie niszczac animacji?/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się