odnetniN Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Witam moglby mi ktos napisac w jaki sposob moge polaczyc spline z kamera tak aby spline byl droga do animacji kamery ,poniewaz chcialem zrobic spirale ze spline'a i zeby kamera po tej spirali sie animowala :) prosze o jak najlaatwiekszy opis :] z gory dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick sheep Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 zaznaczasz kamere --> motion/assign controller/zaznaczasz position -wciskasz asign controller (taki button z pytajnikiem czy czyms) wybierasz path constraint - i na dole w zakladce path parameters dajesz add path i klikasz w viwporcie na spline.. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mt Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 F1 i szukaj pod haslem path constrain.. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
odnetniN Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 Dzieki maverck pomoglo :] mam jeszcze pytanie ale to juz z innej beczki :), moge w jakis sposb poprawic bledy w modelu jesli juz zroblem z niego skina i przypisalem kosci? jak chce poprawic to kosci gdzies odchodza od skina i juz nie sa tak jak byly :( pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Poprawić bugi i skinować od nowa... Taka jest cena za błędy przeszłości :*. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zio_mal Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 dezaktywujesz skina, poprawiasz siatke i po poprawce aktywujesz skina. rozjezdza sie u ciebie dlatego bo zes poprzesuwal obiekt i kosci juz po zeskinowaniu. ale jezeli nie wprowadzasz kosmicznych poprawek to powinno dzialac bez problemu tak jak napisalem wyzej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
odnetniN Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 prubowalem wylacz no teraz sie tak da deaktywowac a potem zmieniac a wczesniej jak tak robilem to kosci mi sie podzielily :/ w jednej scence nadal mam kosci rozdzielone da sie to jakos polaczyc spowrotem nie niszczac animacji?/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now