Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam moglby mi ktos napisac w jaki sposob moge polaczyc spline z kamera tak aby spline byl droga do animacji kamery ,poniewaz chcialem zrobic spirale ze spline'a i zeby kamera po tej spirali sie animowala :) prosze o jak najlaatwiekszy opis :] z gory dzieki

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 915
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznaczasz kamere --> motion/assign controller/zaznaczasz position -wciskasz asign controller (taki button z pytajnikiem czy czyms) wybierasz path constraint - i na dole w zakladce path parameters dajesz add path i klikasz w viwporcie na spline..

pozdrawiam

Napisano

F1 i szukaj pod haslem path constrain..

pozdr

Napisano
  • Autor

Dzieki maverck pomoglo :] mam jeszcze pytanie ale to juz z innej beczki :),

moge w jakis sposb poprawic bledy w modelu jesli juz zroblem z niego skina i przypisalem kosci? jak chce poprawic to kosci gdzies odchodza od skina i juz nie sa tak jak byly :( pozdro

Napisano

dezaktywujesz skina, poprawiasz siatke i po poprawce aktywujesz skina.

 

rozjezdza sie u ciebie dlatego bo zes poprzesuwal obiekt i kosci juz po zeskinowaniu. ale jezeli nie wprowadzasz kosmicznych poprawek to powinno dzialac bez problemu tak jak napisalem wyzej.

Napisano
  • Autor

prubowalem wylacz no teraz sie tak da deaktywowac a potem zmieniac a wczesniej jak tak robilem to kosci mi sie podzielily :/ w jednej scence nadal mam kosci rozdzielone da sie to jakos polaczyc spowrotem nie niszczac animacji?/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności