Napisano 22 Sierpień 200618 l Witam moglby mi ktos napisac w jaki sposob moge polaczyc spline z kamera tak aby spline byl droga do animacji kamery ,poniewaz chcialem zrobic spirale ze spline'a i zeby kamera po tej spirali sie animowala :) prosze o jak najlaatwiekszy opis :] z gory dzieki
Napisano 22 Sierpień 200618 l zaznaczasz kamere --> motion/assign controller/zaznaczasz position -wciskasz asign controller (taki button z pytajnikiem czy czyms) wybierasz path constraint - i na dole w zakladce path parameters dajesz add path i klikasz w viwporcie na spline.. pozdrawiam
Napisano 24 Sierpień 200618 l Autor Dzieki maverck pomoglo :] mam jeszcze pytanie ale to juz z innej beczki :), moge w jakis sposb poprawic bledy w modelu jesli juz zroblem z niego skina i przypisalem kosci? jak chce poprawic to kosci gdzies odchodza od skina i juz nie sa tak jak byly :( pozdro
Napisano 24 Sierpień 200618 l Poprawić bugi i skinować od nowa... Taka jest cena za błędy przeszłości :*.
Napisano 24 Sierpień 200618 l dezaktywujesz skina, poprawiasz siatke i po poprawce aktywujesz skina. rozjezdza sie u ciebie dlatego bo zes poprzesuwal obiekt i kosci juz po zeskinowaniu. ale jezeli nie wprowadzasz kosmicznych poprawek to powinno dzialac bez problemu tak jak napisalem wyzej.
Napisano 24 Sierpień 200618 l Autor prubowalem wylacz no teraz sie tak da deaktywowac a potem zmieniac a wczesniej jak tak robilem to kosci mi sie podzielily :/ w jednej scence nadal mam kosci rozdzielone da sie to jakos polaczyc spowrotem nie niszczac animacji?/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto