Napisano 24 Sierpień 200618 l Witam Mam pytanko odnosnie Falloff'a i refleksji. tzn jak zrobic zeby refleksje stopniowo wygaszaly. W mentalu co takiego robilem bez problemu, natomiast w v-ray'u juz nie bardzo moge, tzn wychodzi mi ze albo sa albo ich nie ma :| moze ktos poratuje mnie jakis materialem w ktorym refleksje beda zanikac w zaleznosci jak daleko jest obiekt ktory maja odbijac... Pozdrawiam
Napisano 24 Sierpień 200618 l W materiale masz reflect (kolor - siła odbić), refl glossiness - rozmycie odbić, subdivs - jakość, jeśli kolor reflections ustawisz na coś innego niż czarny będą odbicia i będą się one AUTOMATYCZNIE wygaszały wraz z odległością, jeśli ta odległość ci nie odpowiada, to możesz sie albo z kolorem reflection pobawić, albo kliknąć fresnel, odznaczyć L i pobawić się IOR'em
Napisano 26 Sierpień 200618 l Autor no niestety pobawilem sie tymi opcjami i bardziej przypominaja one swym dzialaniem cutoff'a niz falloff'a :( jakies inne pomysly?
Napisano 26 Sierpień 200618 l O to chodzi? http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_map_params.htm (max depth)
Napisano 26 Sierpień 200618 l falloff w reflect :) najlepiej pokaz co ci wychodzi i to co chcialbys zeby wyszlo :D
Napisano 26 Sierpień 200618 l Do reflecta dajesz VRayMap (z tej samej listy co fallof) i tam te ustawienia są. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto