Destroyer Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 czy jest jakiś sposób na łatwy podgląd efektów przejść czy trzeba je przenosić na timeline?
streaker Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 trza na timeline'a, albo przesiądź sie na premiere elements, tak chyba jest podgląd
Destroyer Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 troche to dziwne rozwiązanie a w premierze 2 jest taki podgląd ?
erwin Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Po dwukrotnym kliknieciu na przejscie pojawia sie podglad, ale w Premiere 6,5 ktora zreszta jest chyba najlepsza, bo seria Pro jest niewypalem. Poza tym na 6.5 jest mnostwo pluginow, czego nie mozna powiedziec o serii Pro.
Destroyer Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 no to jest głupie że w starszych wersjach jest a w nowych nie zamiast dodawać nowe funkcje to oni jeszcze dzielą jeden program na kilka!?!
streaker Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Ale chyba lepiej mieć wybór, czy kupić troche okrojoną wersje z dużymi ikonkami (żeby się noobom podobał) za trzy stówy (zł), czy pełną za 1000 baksów ? Co nie ?
Destroyer Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 no masz racje streaker ale moim zdaniem droższa wersja powinna wieć większą funkcjonalność nawet jak niewielu by tych opcjii używało w końcu prawie wszystko wyłączyć można a tak to będe musieał sie nauczyć przejść albo zrobie sobie gify z ich działaniem to przyspieszy wybór odpowiedniego ale to droga na około
erwin Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Premiery uzywam od wersji 5 do dzisiaj, i moim zdaniem najlepsza jak dotad okazala sie wersja 6.5 jak juz wczesniej mowilem. Wersja Pro 1.5 byla juz duzo gorsza, pousuwano kilka przydatnych funkcji, a Pro 2.0 to calkowita porazka.
streaker Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Możesz rozwinąć swoją wypowiedź, i dlaczego premiere pro 2 w porównaniu do 1.5 to porażka... ?
Destroyer Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 właśnie też chiałbym wiedzieć planuje zmiane ale z tego co piszesz to w złą strone
erwin Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Dlugo sie nie bawilem ta premiera pro 2, ale na pierwszy rzut oka widac ze to jakas lipa. Zeby wstawic przejscie miedzy klipami musze dobrze celowac w linii czasu. W oknie Monitor nie ma dokladnego podgladu przejscia, wstawianie napisow tez jest jakies lipne. Po 20minutach calkowicie sie zniechecilem, jeszcze gorzej niz Pro 1.5 Zobaczcie premiere 6.5 - wszystko latwo dostepne, wygodne w obsludze, mnostwo dostepnych pluginow... Poszukajcie na stronkach o montazu, malo kto przesiada sie z 6.5 na Pro.
streaker Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Zeby wstawic przejscie miedzy klipami musze dobrze celowac w linii czasu. Raz, że nie rozumie o co ci chodzi z tym celowaniem, jakoś nie mam problemu z nałożeniem przejścia, a dwa to, że sytem bez dodatkowej ścieżki na przejścia jest wygodniejszy i bardziej ergonomiczny Monitor nie ma dokladnego podgladu przejscia Tutaj dalej nie rozumiem o co chodzi, że w effects nie ma poglądu, czy że podczas oglądanie na timeline tnie, czy co ? wstawianie napisow tez jest jakies lipne A możesz sie podzielić jak było wcześniej, za zacząłem używać premire od wersji pro 1 (albo wg. starego nazewnictwa 7) Po 20minutach calkowicie sie zniechecilem, jeszcze gorzej niz Pro 1.5 A tu żeś palnął, bo 2 od 1.5 różni się liczbą obsługiwanych formatów, stabilnością, dodatkowymi presetami, a poza tym większych zmian w interface i sposobie używania nie zauważyłem... mnostwo dostepnych pluginow... tu sie musze zgodzić, ale steady move i twixtor chodzą i mnie osobiście to wystarcza Reasumując, twoja ocena nowego premiere wydaje mi się pobieżna i pochopna, szkoda, że nie znam 6.5, bo wtedy pokusiłbym się o własne porównanie, w kążdym razie nie przekonałeś mnie...
erwin Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Ja nie oceniam premiery pro 2.0 bo zbyt malo mialem z nia do czynienia, ale porownoje premiere 6.5 do calej serii pro. Co do ilosci obslugiwanych formatow to wystarczy avi i mpeg. Ja osobiscie pracuje na avi i premierka 6.5 z karta montazowa idzie jak burza!! Nie wiem czy na premiere pro jest dostepny plugin Boris RED, ale nie wyobrazam sobie pracy bez niego, praktycznie kazde przejscie i efekt robie na Boris RED. Mozliwe ze premiera pro ma wprowadzone kilka udogodnien, ale mi i bardzo wielu osobom nie przypadla ona do gustu, te nowe wydania sa jakos mniej wygodne.
streaker Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Nie wiem czy na premiere pro jest dostepny plugin Boris RED, ale nie wyobrazam sobie pracy bez niego, praktycznie kazde przejscie i efekt robie na Boris RED. Działa....
erwin Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 No i takim oto sposobem nieco zboczylismy od tematu :P
streaker Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 I co z tego, odpowiedź udzielona, więc możemy sobie popisać inne pierdoły ;P
erwin Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Poza tym moja karta montazowa jest dedykowana dla Premiery 6.5 i na niej najwydajniej pracuje, wszystko renderowane w czasie rzeczywistym :D:D
Destroyer Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 erwfed co to za karta ? ile taka kosztuje? pewnie jest poza moim zasięgiem ale chciałbym wiedzieć;)
erwin Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Wlasnie ze nie jest tak strasznie droga, Dokladnie modelu nie znam bo kupilem bez udomunentowania od znajomego (wazne ze dobrze sie sprawuje :D). 2 lata temu kosztowala mnie 3tys zl, teraz jest na pewno duzo tansza. W czasie rzeczywistym potrafi renderowac obraz nieskompresowany (avi). Istnieja karty montazowe ktore renderuja w czasie rzeczywistym MPG, ale sa duuuuzo drozsze :P
illy Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 pracowac na skompresowanym obrazie to chyba masochizm ;o
erwin Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Jak ma sie specjalistyczna karte montazowa ktora jest w stanie wszystko przeliczyc w czasie rzeczywistym, to mozna dla zaoszczedzenia miejsca, jednak wg. mnie jest to niezbyt oplacalne. Ja zawsze pracuje na "aviku" i na sam koniec konwertuje :D
Kenzo Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 pracujesz na SKOMPRESOWANYM aviku, że sie tak wtrącę
erwin Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 No niech... przeciez mowie ze na avi to nieskompresowany, przeciez logiczne.
Kenzo Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 No niech... przeciez mowie ze na avi to nieskompresowany, przeciez logiczne. No wlasnie się mylisz. Pracujesz jak najbardziej na kompresowanym materiale. Nie wiem co to za karta ale jesli DV to obraz jest kompresowany kodekiem DV (5:1) jesli inna to kompresja M-JPEG
erwin Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Nie, bo przy woborze kodeka mam do wyboru m.in. kodek karty montazowej, a ja daje uncompressed avi, wiec nieskompresowany
Kenzo Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 No chyba, że tak. Tak swoją drogą to montujesz na tym materiały z Digital Bety, że potrzebujesz taką jakość?
erwin Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 hehe jak juz posiadam odpowiednia karte to nie zalezy mi zbytnio bo i tak wszystko w czasie rzeczywistym sie dzieje, a jakosc i tak trace po konwersji do MPEG'a. PS. Kenzo, zajrzalem na Twoja stronke i widzialem tam filmik w efektami w combustionie, juz dawno chcialem sie nauczyc tego progsa i widze ze chyba warto sie do niego dobrac :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się