Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po dwukrotnym kliknieciu na przejscie pojawia sie podglad, ale w Premiere 6,5 ktora zreszta jest chyba najlepsza, bo seria Pro jest niewypalem. Poza tym na 6.5 jest mnostwo pluginow, czego nie mozna powiedziec o serii Pro.

Napisano

Ale chyba lepiej mieć wybór, czy kupić troche okrojoną wersje z dużymi ikonkami (żeby się noobom podobał) za trzy stówy (zł), czy pełną za 1000 baksów ? Co nie ?

Napisano

no masz racje streaker ale moim zdaniem droższa wersja powinna wieć większą funkcjonalność nawet jak niewielu by tych opcjii używało w końcu prawie wszystko wyłączyć można

a tak to będe musieał sie nauczyć przejść albo zrobie sobie gify z ich działaniem to przyspieszy wybór odpowiedniego ale to droga na około

Napisano

Premiery uzywam od wersji 5 do dzisiaj, i moim zdaniem najlepsza jak dotad okazala sie wersja 6.5 jak juz wczesniej mowilem. Wersja Pro 1.5 byla juz duzo gorsza, pousuwano kilka przydatnych funkcji, a Pro 2.0 to calkowita porazka.

Napisano

Dlugo sie nie bawilem ta premiera pro 2, ale na pierwszy rzut oka widac ze to jakas lipa. Zeby wstawic przejscie miedzy klipami musze dobrze celowac w linii czasu. W oknie Monitor nie ma dokladnego podgladu przejscia, wstawianie napisow tez jest jakies lipne. Po 20minutach calkowicie sie zniechecilem, jeszcze gorzej niz Pro 1.5

Zobaczcie premiere 6.5 - wszystko latwo dostepne, wygodne w obsludze, mnostwo dostepnych pluginow...

Poszukajcie na stronkach o montazu, malo kto przesiada sie z 6.5 na Pro.

Napisano
Zeby wstawic przejscie miedzy klipami musze dobrze celowac w linii czasu.
Raz, że nie rozumie o co ci chodzi z tym celowaniem, jakoś nie mam problemu z nałożeniem przejścia, a dwa to, że sytem bez dodatkowej ścieżki na przejścia jest wygodniejszy i bardziej ergonomiczny

 

Monitor nie ma dokladnego podgladu przejscia

Tutaj dalej nie rozumiem o co chodzi, że w effects nie ma poglądu, czy że podczas oglądanie na timeline tnie, czy co ?

 

wstawianie napisow tez jest jakies lipne

A możesz sie podzielić jak było wcześniej, za zacząłem używać premire od wersji pro 1 (albo wg. starego nazewnictwa 7)

 

Po 20minutach calkowicie sie zniechecilem, jeszcze gorzej niz Pro 1.5

A tu żeś palnął, bo 2 od 1.5 różni się liczbą obsługiwanych formatów, stabilnością, dodatkowymi presetami, a poza tym większych zmian w interface i sposobie używania nie zauważyłem...

 

mnostwo dostepnych pluginow...

tu sie musze zgodzić, ale steady move i twixtor chodzą i mnie osobiście to wystarcza

 

Reasumując, twoja ocena nowego premiere wydaje mi się pobieżna i pochopna, szkoda, że nie znam 6.5, bo wtedy pokusiłbym się o własne porównanie, w kążdym razie nie przekonałeś mnie...

Napisano

Ja nie oceniam premiery pro 2.0 bo zbyt malo mialem z nia do czynienia, ale porownoje premiere 6.5 do calej serii pro.

Co do ilosci obslugiwanych formatow to wystarczy avi i mpeg. Ja osobiscie pracuje na avi i premierka 6.5 z karta montazowa idzie jak burza!!

Nie wiem czy na premiere pro jest dostepny plugin Boris RED, ale nie wyobrazam sobie pracy bez niego, praktycznie kazde przejscie i efekt robie na Boris RED.

 

Mozliwe ze premiera pro ma wprowadzone kilka udogodnien, ale mi i bardzo wielu osobom nie przypadla ona do gustu, te nowe wydania sa jakos mniej wygodne.

Napisano
Nie wiem czy na premiere pro jest dostepny plugin Boris RED, ale nie wyobrazam sobie pracy bez niego, praktycznie kazde przejscie i efekt robie na Boris RED.

Działa....

Napisano

Poza tym moja karta montazowa jest dedykowana dla Premiery 6.5 i na niej najwydajniej pracuje, wszystko renderowane w czasie rzeczywistym :D:D

Napisano

Wlasnie ze nie jest tak strasznie droga, Dokladnie modelu nie znam bo kupilem bez udomunentowania od znajomego (wazne ze dobrze sie sprawuje :D). 2 lata temu kosztowala mnie 3tys zl, teraz jest na pewno duzo tansza. W czasie rzeczywistym potrafi renderowac obraz nieskompresowany (avi).

Istnieja karty montazowe ktore renderuja w czasie rzeczywistym MPG, ale sa duuuuzo drozsze :P

Napisano

Jak ma sie specjalistyczna karte montazowa ktora jest w stanie wszystko przeliczyc w czasie rzeczywistym, to mozna dla zaoszczedzenia miejsca, jednak wg. mnie jest to niezbyt oplacalne. Ja zawsze pracuje na "aviku" i na sam koniec konwertuje :D

Napisano
No niech... przeciez mowie ze na avi to nieskompresowany, przeciez logiczne.

 

No wlasnie się mylisz. Pracujesz jak najbardziej na kompresowanym materiale.

Nie wiem co to za karta ale jesli DV to obraz jest kompresowany kodekiem DV (5:1) jesli inna to kompresja M-JPEG

Napisano

hehe jak juz posiadam odpowiednia karte to nie zalezy mi zbytnio bo i tak wszystko w czasie rzeczywistym sie dzieje, a jakosc i tak trace po konwersji do MPEG'a.

 

PS. Kenzo, zajrzalem na Twoja stronke i widzialem tam filmik w efektami w combustionie, juz dawno chcialem sie nauczyc tego progsa i widze ze chyba warto sie do niego dobrac :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności