patry Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 Witam, mam taki problem jak w poly modellingu to zrobić?? Męczęsięz tym jużdługo i nie mogę sobie poradzić :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 zaznaczasz edge, walisz chamfera, wywalasz środkowe poly (te wąskie), otwarte krawędzie ciągniesz z shiftem do środka, jak nie zrozumiałeś to poszukaj tuta o modelowaniu audi a3, bodajże na 3dpalace jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 Zerżnij siatkę nielota w minibitwie audi Q7 :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 lepiej i łatwiej jest to zrobić boleanem już na siatce po ms, będziesz miał wtedy idealną ciągłość płaszczyzn przerywanych czy jakoś tak i nie będzie krzywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2006 zaznaczasz edge, walisz chamfera, wywalasz środkowe poly (te wąskie), otwarte krawędzie ciągniesz z shiftem do środka, jak nie zrozumiałeś to poszukaj tuta o modelowaniu audi a3, bodajże na 3dpalace jest Zrobiłem tak ale wyszło kółko a nie prostokąt tka jak na obrazku :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 wiec na rogach, na tych edge'ach, które wchodzą do środka również dajesz chamfera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi