Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajnie........... tylko nie wiem czy nie trochę przesadziłeś z tymi 300 trójkątami i 512/512pix jak na tak mało skomplikowany obiekt.........Ale nie powiem ładnie wygląda....

Napisano

300 trojkatow to zdecydowanie za duzo jak na taki obiekt :) 512x512 moze byc :) Pokaz moze texturke i siatke.. Hej ten specular na dachy hyba nie jest na texturce co czy jest :):)

Calkiem fajne :P

 

Napisano

no i super to wygląda...świetna textura...może tylko przebudował bym tą ceglaną konstrucje na drzewną...i nadawało by się do Vietconga :)

 

ftorek powiedz...czy Ty robisz low poly do jakis gier...czy tak sobie z nudów walisz low-poly??

 

pozdro...[piwo]

Napisano

hej

 

no wiec - poprawilem troche texturke (dach)...

 

i jest troche inny kolor kamienia (especially fur gotham :)

 

okroilem ilosc trojkontow do 258 (mniej sie nie da...) - ale teraz wieza nie moze byc ogladana od dolu... (bosom dziury)

 

ps. w warkrafta III nie gralem

ps II. low poly \'wale sobie\' :) tak z nudow generalnie, z nadzieja ze mnie ktos moze zauwazy :)

 

tower4.jpg

Napisano

ale 258 to i tak zaduzo hehe .. spokojnie moglbys zjechac do ok.200 maxykalnie i to bez widocznych dziur patrzac z powierzchni ziemi :) doobra.. spoko

 

Napisano

A może zrobimy mała bitwę kto zrobi taką wierzę z jak najmniej trójkątami tak aby z takiego rzutu przypominało oryginał……….

 

Flotek daj tylko do pobrania tekturę i kto żyw niech przystępuje do dzieła

Napisano

hehe, mam mniej bo myślałem że drzwi są namalowane na texurce, no i o schodku zapomniałem

 

I przy okazji, ftorek, słyszałem że dołączasz do naszego team\'u?

 

Napisano

Hi hi hi [lol2]

A ja co by nie być gołosłowny zamieszczam swoja wersję rozliczenie jest na załączonym obrazku.. co i ile....

 

Modelowałem przez jakieś 45 min więcej zabawy miałem z potexturowniem jakieś 1 godz. i tak wszystkiego nie potexturowałem ( ukryte powierzchnie przed widzem ) bo mi się już nie chciało...

 

Mój obiekt z tą ilością faces można zarówno oglądać z góry jak i z dołu, u jak by to miał być tylko rzut izometryczny z góry to by się jeszcze wyciachało od cholery........ jak by zrezygnować z wnęki na drzwi to też by jakieś 8 odeszło i sama geometria ściany by miała nie 6 a 2 .......to tyle

Pozdrawiam -=TanatoS=-

 

http://warsztat.pac.pl/gra/

Napisano

popieram MaggeM\'a....

 

 

mnie się nie chciało bawić w teksturowanie ale modelowanie trwało 20 minut i zostałem na 110 poly :)

 

oczywi¶cie polys nie tris - tris - będzie poniżej 180 - tyle, że trzeba ręcznie dzielić...

 

Napisano

:] ja zrobiłem inny dach, wewn±trz też jest spadzisty. Ale fajnie, fajnie. Podoba mi się. A polys nie trzeba ręcznie dzielić, po prostu przekonwertuj do Editable Mesh i voila, a w ogóle to gdzie¶ widziałem taki fajny skrypt który w trybie Editable Poly pokazuje ilo¶ć trójk±tów/krawędzi/vertexów, jak nie znajdę linka to dam ten co mam w domu do ¶ci±gnięcia.

 

Napisano

dach jest w Ârodku spadzisty a jeÂli chodzi o konwersje to ja wolŕ sam dzieliŠ bo Max przesadza z dzieleniem a jak sam podzielisz m▒drze to mo┐esz zaoszczŕdziŠ do 50% trisˇw

Napisano

Racja, ale Editable Poly te┐ siŕ z trˇjk▒tˇw sk│ada. I max dzieli je w│aÂnie tak jak s▒ w Editable Poly. Wjed╝ w sub-object -> Poly i wciÂnij Edit Triangulation. A pozatym, te belki w dachu mnie zmyli│y bo s▒ poziome, ja mam takie jak dach. Ale bardzo mi siŕ Twoje wersja podoba, mo┐esz pokazaŠ wireframe?

Napisano

alescie sie panowie rozpisali...

 

co do mojej wiezy - dzienki wam zobaczylem gdzie moglbym urwac jeszcze pare facow... thnx

 

a dyskotowanie o tym czy polys czy tris moim zdaniem nie ma sensu - zawsze najlepiej podawac ilosc trojkontow - wtedy zawsze wiadomo ile ich tak naprawde jhest... (a podawanie ilosci polys jest mylace dlatego ze poly moze skladac sie z roznej ilosci trojkatow...)

Napisano

hmmm wszystko to kwestia interpretacji i u┐ywanego silnika - na szczŕÂcie nowe silniki nie potrzebuj▒ ju┐ tris a poly bez dzielenia na trˇjk▒ty..... a co do Edit Triangulation - to w│aÂnie ta mechanika jest oparta nie o zdrowy rozs▒dek a o bezmyslny skrypt. ktˇry prostokat potrafi podzieliŠ na 4 trisy gdy w rzeczywistosci wystarcz▒ 2... a co do wireframe to oczywiÂcie dorzucŕ - mo┐e te┐ z rŕczn▒ podzia│k▒ na trisy i automatyczn▒ - dla porˇwnania...

 

pozdrawiam

Napisano

Hej panowie ale dyskusja wynik│a.....................

Podstawa to trˇjk▒t sk│adaj▒cy siŕ z 3 verticles i basta..........................

A interpretacja hmmmmmmmmmm no tak mo┐na by te┐ zinterpretowaŠ nie iloŠ trˇjk▒tˇw a iloŠ obiektˇw to wyjdzie z 10 he he he daremna dyskusja.........

 

Pozdrawiam -=TanatoS=-

 

http://warsztat.pac.pl/gra/

Napisano

TanatoS - spoko :) ja nie wnikam w interpretacje ale teraz wiem dlaczego produkcja gier w polsce jest taka \"zaawansowana\" - poprostu wszyscy jeszcze u┐ywaj▒ Tri :)

 

pozdrawiam i proponuje przestudiowaŠ kod nowych silnikˇw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności