ftorek Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 hej - takie tam - 300 trojkontow i texturka 512x512
-=AjaS=- Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Bardzo fajnie........... tylko nie wiem czy nie trochę przesadziłeś z tymi 300 trójkątami i 512/512pix jak na tak mało skomplikowany obiekt.........Ale nie powiem ładnie wygląda....
Gotham Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Kolorek murka mi nie odpowiada. Poza tym ok.
bor Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 bardzo ladne. to do jakiegos konkretnego projektu? nie wiem tylko co to jesst na goncie w jednym miejscu??
MaggeM Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 300 trojkatow to zdecydowanie za duzo jak na taki obiekt :) 512x512 moze byc :) Pokaz moze texturke i siatke.. Hej ten specular na dachy hyba nie jest na texturce co czy jest :):) Calkiem fajne :P
darkelf Napisano 25 Wrzesień 2003 Napisano 25 Wrzesień 2003 no faJne, fajne :)... ja wiem czy 300 trojkatow to duzo?? W sumie graficzka zalatuje warcraftem 3:).
MaggeM Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 Hmm no za duzo :) ja bym to zrobil w 180 ;) i wygladalo by tak samo uzywajac tych samych textor :)
Phantom Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 no i super to wygląda...świetna textura...może tylko przebudował bym tą ceglaną konstrucje na drzewną...i nadawało by się do Vietconga :) ftorek powiedz...czy Ty robisz low poly do jakis gier...czy tak sobie z nudów walisz low-poly?? pozdro...[piwo]
Kveldulv Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 No niezłe, niezłe !! Podobne do wierzyczek z Age of Empires III. Użyłem tej samej texturki do mojej pracki SCENA 3D: MEDIEVAL CASTLE
ftorek Napisano 27 Wrzesień 2003 Autor Napisano 27 Wrzesień 2003 hej no wiec - poprawilem troche texturke (dach)... i jest troche inny kolor kamienia (especially fur gotham :) okroilem ilosc trojkontow do 258 (mniej sie nie da...) - ale teraz wieza nie moze byc ogladana od dolu... (bosom dziury) ps. w warkrafta III nie gralem ps II. low poly \'wale sobie\' :) tak z nudow generalnie, z nadzieja ze mnie ktos moze zauwazy :)
MaggeM Napisano 27 Wrzesień 2003 Napisano 27 Wrzesień 2003 ale 258 to i tak zaduzo hehe .. spokojnie moglbys zjechac do ok.200 maxykalnie i to bez widocznych dziur patrzac z powierzchni ziemi :) doobra.. spoko
-=AjaS=- Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 A może zrobimy mała bitwę kto zrobi taką wierzę z jak najmniej trójkątami tak aby z takiego rzutu przypominało oryginał . Flotek daj tylko do pobrania tekturę i kto żyw niech przystępuje do dzieła
_michal Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 możesz pokazać siateczkę? TanatoS - ta bitwa to fajny pomysł. Jak znajdę chwilę to zrobię coś takiego, ale bez texturek.
ftorek Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 hej no wiec wedle zyczenia: siateczka i texturka i jeszcze jako bonus: taka pocztoweczka zrobiona tylko dla frajdy pozdrowienia
_michal Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 244 tris, mniej nie mogę :) ale patrzeć można z każdej strony (no, spod gruntu nie :) )
_michal Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 hehe, mam mniej bo myślałem że drzwi są namalowane na texurce, no i o schodku zapomniałem I przy okazji, ftorek, słyszałem że dołączasz do naszego team\'u?
-=AjaS=- Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 Hi hi hi [lol2] A ja co by nie być gołosłowny zamieszczam swoja wersję rozliczenie jest na załączonym obrazku.. co i ile.... Modelowałem przez jakieś 45 min więcej zabawy miałem z potexturowniem jakieś 1 godz. i tak wszystkiego nie potexturowałem ( ukryte powierzchnie przed widzem ) bo mi się już nie chciało... Mój obiekt z tą ilością faces można zarówno oglądać z góry jak i z dołu, u jak by to miał być tylko rzut izometryczny z góry to by się jeszcze wyciachało od cholery........ jak by zrezygnować z wnęki na drzwi to też by jakieś 8 odeszło i sama geometria ściany by miała nie 6 a 2 .......to tyle Pozdrawiam -=TanatoS=- http://warsztat.pac.pl/gra/
boowa Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 popieram MaggeM\'a.... mnie się nie chciało bawić w teksturowanie ale modelowanie trwało 20 minut i zostałem na 110 poly :) oczywi¶cie polys nie tris - tris - będzie poniżej 180 - tyle, że trzeba ręcznie dzielić...
_michal Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 :] ja zrobiłem inny dach, wewn±trz też jest spadzisty. Ale fajnie, fajnie. Podoba mi się. A polys nie trzeba ręcznie dzielić, po prostu przekonwertuj do Editable Mesh i voila, a w ogóle to gdzie¶ widziałem taki fajny skrypt który w trybie Editable Poly pokazuje ilo¶ć trójk±tów/krawędzi/vertexów, jak nie znajdę linka to dam ten co mam w domu do ¶ci±gnięcia.
boowa Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 dach jest w Ârodku spadzisty a jeÂli chodzi o konwersje to ja wolŕ sam dzieliŠ bo Max przesadza z dzieleniem a jak sam podzielisz m▒drze to mo┐esz zaoszczŕdziŠ do 50% trisˇw
_michal Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 Racja, ale Editable Poly te┐ siŕ z trˇjk▒tˇw sk│ada. I max dzieli je w│aÂnie tak jak s▒ w Editable Poly. Wjed╝ w sub-object -> Poly i wciÂnij Edit Triangulation. A pozatym, te belki w dachu mnie zmyli│y bo s▒ poziome, ja mam takie jak dach. Ale bardzo mi siŕ Twoje wersja podoba, mo┐esz pokazaŠ wireframe?
giorgione Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 I znacznie pomniejsza zawartość faces :D Pozdr Giorgione
ftorek Napisano 1 Październik 2003 Autor Napisano 1 Październik 2003 alescie sie panowie rozpisali... co do mojej wiezy - dzienki wam zobaczylem gdzie moglbym urwac jeszcze pare facow... thnx a dyskotowanie o tym czy polys czy tris moim zdaniem nie ma sensu - zawsze najlepiej podawac ilosc trojkontow - wtedy zawsze wiadomo ile ich tak naprawde jhest... (a podawanie ilosci polys jest mylace dlatego ze poly moze skladac sie z roznej ilosci trojkatow...)
_michal Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 Osobi¶cie pisz±c polys, zawsze mam na my¶li tris.
ftorek Napisano 2 Październik 2003 Autor Napisano 2 Październik 2003 no tak ale trzeba to wyraznie napisac - ja tez tak mialem ze pierw pisalem \'polys\' ale po kilku niejasnosc iach zrezygnowalem...
boowa Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 hmmm wszystko to kwestia interpretacji i u┐ywanego silnika - na szczŕÂcie nowe silniki nie potrzebuj▒ ju┐ tris a poly bez dzielenia na trˇjk▒ty..... a co do Edit Triangulation - to w│aÂnie ta mechanika jest oparta nie o zdrowy rozs▒dek a o bezmyslny skrypt. ktˇry prostokat potrafi podzieliŠ na 4 trisy gdy w rzeczywistosci wystarcz▒ 2... a co do wireframe to oczywiÂcie dorzucŕ - mo┐e te┐ z rŕczn▒ podzia│k▒ na trisy i automatyczn▒ - dla porˇwnania... pozdrawiam
-=AjaS=- Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 Hej panowie ale dyskusja wynik│a..................... Podstawa to trˇjk▒t sk│adaj▒cy siŕ z 3 verticles i basta.......................... A interpretacja hmmmmmmmmmm no tak mo┐na by te┐ zinterpretowaŠ nie iloŠ trˇjk▒tˇw a iloŠ obiektˇw to wyjdzie z 10 he he he daremna dyskusja......... Pozdrawiam -=TanatoS=- http://warsztat.pac.pl/gra/
_michal Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 TanatoS - racja. Tri to podstawa. A pozatym zawsze siatkę trzeba tweakować ręcznie.
boowa Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 TanatoS - spoko :) ja nie wnikam w interpretacje ale teraz wiem dlaczego produkcja gier w polsce jest taka \"zaawansowana\" - poprostu wszyscy jeszcze u┐ywaj▒ Tri :) pozdrawiam i proponuje przestudiowaŠ kod nowych silnikˇw
Rtsd2 Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Wiezyczki ładne....przypominaja troche te z Conter Strika ..tylko ze obsadzone w innym swiecie :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się