Napisano 23 Wrzesień 200321 l Bardzo fajnie........... tylko nie wiem czy nie trochę przesadziłeś z tymi 300 trójkątami i 512/512pix jak na tak mało skomplikowany obiekt.........Ale nie powiem ładnie wygląda....
Napisano 24 Wrzesień 200321 l bardzo ladne. to do jakiegos konkretnego projektu? nie wiem tylko co to jesst na goncie w jednym miejscu??
Napisano 24 Wrzesień 200321 l 300 trojkatow to zdecydowanie za duzo jak na taki obiekt :) 512x512 moze byc :) Pokaz moze texturke i siatke.. Hej ten specular na dachy hyba nie jest na texturce co czy jest :):) Calkiem fajne :P
Napisano 25 Wrzesień 200321 l no faJne, fajne :)... ja wiem czy 300 trojkatow to duzo?? W sumie graficzka zalatuje warcraftem 3:).
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Hmm no za duzo :) ja bym to zrobil w 180 ;) i wygladalo by tak samo uzywajac tych samych textor :)
Napisano 26 Wrzesień 200321 l no i super to wygląda...świetna textura...może tylko przebudował bym tą ceglaną konstrucje na drzewną...i nadawało by się do Vietconga :) ftorek powiedz...czy Ty robisz low poly do jakis gier...czy tak sobie z nudów walisz low-poly?? pozdro...[piwo]
Napisano 26 Wrzesień 200321 l No niezłe, niezłe !! Podobne do wierzyczek z Age of Empires III. Użyłem tej samej texturki do mojej pracki SCENA 3D: MEDIEVAL CASTLE
Napisano 27 Wrzesień 200321 l Autor hej no wiec - poprawilem troche texturke (dach)... i jest troche inny kolor kamienia (especially fur gotham :) okroilem ilosc trojkontow do 258 (mniej sie nie da...) - ale teraz wieza nie moze byc ogladana od dolu... (bosom dziury) ps. w warkrafta III nie gralem ps II. low poly \'wale sobie\' :) tak z nudow generalnie, z nadzieja ze mnie ktos moze zauwazy :)
Napisano 27 Wrzesień 200321 l ale 258 to i tak zaduzo hehe .. spokojnie moglbys zjechac do ok.200 maxykalnie i to bez widocznych dziur patrzac z powierzchni ziemi :) doobra.. spoko
Napisano 28 Wrzesień 200321 l A może zrobimy mała bitwę kto zrobi taką wierzę z jak najmniej trójkątami tak aby z takiego rzutu przypominało oryginał . Flotek daj tylko do pobrania tekturę i kto żyw niech przystępuje do dzieła
Napisano 29 Wrzesień 200321 l możesz pokazać siateczkę? TanatoS - ta bitwa to fajny pomysł. Jak znajdę chwilę to zrobię coś takiego, ale bez texturek.
Napisano 29 Wrzesień 200321 l Autor hej no wiec wedle zyczenia: siateczka i texturka i jeszcze jako bonus: taka pocztoweczka zrobiona tylko dla frajdy pozdrowienia
Napisano 29 Wrzesień 200321 l 244 tris, mniej nie mogę :) ale patrzeć można z każdej strony (no, spod gruntu nie :) )
Napisano 29 Wrzesień 200321 l hehe, mam mniej bo myślałem że drzwi są namalowane na texurce, no i o schodku zapomniałem I przy okazji, ftorek, słyszałem że dołączasz do naszego team\'u?
Napisano 30 Wrzesień 200321 l Hi hi hi [lol2] A ja co by nie być gołosłowny zamieszczam swoja wersję rozliczenie jest na załączonym obrazku.. co i ile.... Modelowałem przez jakieś 45 min więcej zabawy miałem z potexturowniem jakieś 1 godz. i tak wszystkiego nie potexturowałem ( ukryte powierzchnie przed widzem ) bo mi się już nie chciało... Mój obiekt z tą ilością faces można zarówno oglądać z góry jak i z dołu, u jak by to miał być tylko rzut izometryczny z góry to by się jeszcze wyciachało od cholery........ jak by zrezygnować z wnęki na drzwi to też by jakieś 8 odeszło i sama geometria ściany by miała nie 6 a 2 .......to tyle Pozdrawiam -=TanatoS=- http://warsztat.pac.pl/gra/
Napisano 30 Wrzesień 200321 l popieram MaggeM\'a.... mnie się nie chciało bawić w teksturowanie ale modelowanie trwało 20 minut i zostałem na 110 poly :) oczywi¶cie polys nie tris - tris - będzie poniżej 180 - tyle, że trzeba ręcznie dzielić...
Napisano 1 Październik 200321 l :] ja zrobiłem inny dach, wewn±trz też jest spadzisty. Ale fajnie, fajnie. Podoba mi się. A polys nie trzeba ręcznie dzielić, po prostu przekonwertuj do Editable Mesh i voila, a w ogóle to gdzie¶ widziałem taki fajny skrypt który w trybie Editable Poly pokazuje ilo¶ć trójk±tów/krawędzi/vertexów, jak nie znajdę linka to dam ten co mam w domu do ¶ci±gnięcia.
Napisano 1 Październik 200321 l dach jest w Ârodku spadzisty a jeÂli chodzi o konwersje to ja wolŕ sam dzieliŠ bo Max przesadza z dzieleniem a jak sam podzielisz m▒drze to mo┐esz zaoszczŕdziŠ do 50% trisˇw
Napisano 1 Październik 200321 l Racja, ale Editable Poly te┐ siŕ z trˇjk▒tˇw sk│ada. I max dzieli je w│aÂnie tak jak s▒ w Editable Poly. Wjed╝ w sub-object -> Poly i wciÂnij Edit Triangulation. A pozatym, te belki w dachu mnie zmyli│y bo s▒ poziome, ja mam takie jak dach. Ale bardzo mi siŕ Twoje wersja podoba, mo┐esz pokazaŠ wireframe?
Napisano 1 Październik 200321 l Autor alescie sie panowie rozpisali... co do mojej wiezy - dzienki wam zobaczylem gdzie moglbym urwac jeszcze pare facow... thnx a dyskotowanie o tym czy polys czy tris moim zdaniem nie ma sensu - zawsze najlepiej podawac ilosc trojkontow - wtedy zawsze wiadomo ile ich tak naprawde jhest... (a podawanie ilosci polys jest mylace dlatego ze poly moze skladac sie z roznej ilosci trojkatow...)
Napisano 2 Październik 200321 l Autor no tak ale trzeba to wyraznie napisac - ja tez tak mialem ze pierw pisalem \'polys\' ale po kilku niejasnosc iach zrezygnowalem...
Napisano 2 Październik 200321 l hmmm wszystko to kwestia interpretacji i u┐ywanego silnika - na szczŕÂcie nowe silniki nie potrzebuj▒ ju┐ tris a poly bez dzielenia na trˇjk▒ty..... a co do Edit Triangulation - to w│aÂnie ta mechanika jest oparta nie o zdrowy rozs▒dek a o bezmyslny skrypt. ktˇry prostokat potrafi podzieliŠ na 4 trisy gdy w rzeczywistosci wystarcz▒ 2... a co do wireframe to oczywiÂcie dorzucŕ - mo┐e te┐ z rŕczn▒ podzia│k▒ na trisy i automatyczn▒ - dla porˇwnania... pozdrawiam
Napisano 3 Październik 200321 l Hej panowie ale dyskusja wynik│a..................... Podstawa to trˇjk▒t sk│adaj▒cy siŕ z 3 verticles i basta.......................... A interpretacja hmmmmmmmmmm no tak mo┐na by te┐ zinterpretowaŠ nie iloŠ trˇjk▒tˇw a iloŠ obiektˇw to wyjdzie z 10 he he he daremna dyskusja......... Pozdrawiam -=TanatoS=- http://warsztat.pac.pl/gra/
Napisano 3 Październik 200321 l TanatoS - racja. Tri to podstawa. A pozatym zawsze siatkę trzeba tweakować ręcznie.
Napisano 4 Październik 200321 l TanatoS - spoko :) ja nie wnikam w interpretacje ale teraz wiem dlaczego produkcja gier w polsce jest taka \"zaawansowana\" - poprostu wszyscy jeszcze u┐ywaj▒ Tri :) pozdrawiam i proponuje przestudiowaŠ kod nowych silnikˇw
Napisano 25 Listopad 200321 l Wiezyczki ładne....przypominaja troche te z Conter Strika ..tylko ze obsadzone w innym swiecie :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto