Skocz do zawartości

Inverse square <-- energy, multipler...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanie gdy oświetlam scenę fotonami i dam światło mr_area z decay na inverse square to wraz z odległością słabnie energy fotonów, multipler światła, czy i energy i multipler??

I jeszcze jedno - czy gdy oświetlam scenę fotonami wogóle ma jakieśznaczenie jaki multipler światła ustawię??

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

słabnie tylko świtło direct, decay dla photonów masz w sekcji ustawien photonów światła - 2.0 oznacza inverse square. W skarjnych przypadkach niedoświetlenia większych pomieszczeń przez photony możesz zminiejszyć decay do 1.8 bądź w jeszcze bardziej skrajnych przypadkach do 1.6. Pamiętaj tylko, że wtedy mogą wystąpić przepalenia GI

 

Multiplier światła ma znaczenie - odnosnie direct. Ja najczescie mlt światła robie dosyć mały i wale więcej energi w photonach - daje to bardziej poprawne rezultaty

Napisano

Czyli w spot i omni jeśli dam multipler np. na 0 to i tak scena będzie oświetlona??

 

Ps mały mlt śwaitła to znaczy między 0.1 a 1, czy między 1 a 10?? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności