Napisano 3 Wrzesień 200618 l witam ! 1. Jaki jest najlepszy material dla plytek podlogowych?. W Mentalu sprawdzal sie DGSmaterial. Czy V ray material jest jedynym materialem ktory sie tu bedzie dobrze sprawdzal. 2. Czy moglibyscie podac jakie parametry waszym zdaniem odpowiadalyby plytce matowej ? Ja zrobilem cos takiego : Reflection 20-30 Refl. glossiness 0,7 Highlight glossiness 0,65 +bump oczywiscie Czy mozna dodatkowo taka plytke dopiescic innymi opcjami zeby byla bardziej realistyczna. Duzo wiem zalezy od textury, a ja niestety nie mam najlepszej. Czy moglibyscie podac wasze propozycje ?
Napisano 3 Wrzesień 200618 l wszystko zalezy od tego co chcesz osiągnąć ;]. pokaż screen'a to będzie można powiedzieć coś więcej .
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor nie rozumiem. chce uzyskac realizm, plytki sa normalnie polozona na podlodze, sciany sa biale itp.. plytka jest jasna
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Do realizmu potrzebne jeszcze dobre oświetlenie i wiele inych rzeczy. Shadery V-ray nie mają "modułowej" budowy jak mental (a szkoda*). Materiały próbuj robić metodą prób i blędów i porównuj do prawdziwych zdjęć. Już wiele razy było mówione, że nie ma "złotej receptury" odpowiedniej dla każdej sceny. A słabe textury można zastąpić proceduralkami. Niepozorne, ale jak się potrafi je ułożyć dają niesamowity efekt. Pozdro * pierwszy i ostani raz przyznaje plusa dla mentala
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor heh no wlasnie o to mi chodzilo :) czyli w sumie stworzenie dobrego amterialu plytki, to raczej metoda prob i bledow. rozumiem ze do byboru sa raczej te 3 opcje i miedzy nimi trzeba jakos lawirowac. thx 4 help
Napisano 3 Wrzesień 200618 l dobrze miec przynajmniej 3 mapy, diffuse, reflect, bump przydaje się jeszcze glossiness, jak je masz to własciwie masz wyszystko ustawione
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto