Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mój kolejny samochód:) Ale nie byle jaki bo to w końcu Gallardo:) Udało mi się znaleźć w miarę dokładne plany więc myslę, że nie powinno być błędów.

Model poddałem lekkim modyfikacjom nadwozia. I nie wynika to z tego, że nie potrafię modelować:)

Jak na razie mam tyle:

002.jpg

001.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne autko, ale raczej dość postpolite*, bo większość dobrych grafików na tym forum je zrobiła :)

 

*pospolite - w porównaniu do Audi TT które mam w co trzecim powiadomieniu o nowych postach z galerii 3d i wipa, to to auto jest praktycznie nieznane :)

Napisano

Siateczkę wrzucę jutro późnym popołudniem. Oczywiście model robię w Rhino ale jak go wykonam w całości to wyrenderuję w Modo.

I może ktoś poleci mi jakieś ładne alufelgi do modelu bo nie wiem czy dać orginalne z Lamborghini :)

Pozdrawiam

Napisano
wyrenderuję w Modo

 

ekhm? jak zamierzasz wyrenderować w modo, ja to nie wiem nawet jak tam nałożyć materiał %-D ale to że używasz rhino to wyjasnia dlaczego nie ma nigdzie krzywej karoserii :-> joke

  • Like 1
Napisano

Pokazuję obiecaną siateczkę. W kilku miejscach niestety wymaga poprawy.

s01.jpg

s02.jpg

 

maczuga->ja tez nie wiedziałem co i jak z materiałami póki mi kolega tego nie pokazał:)

Napisano
to ty pokaz nam, bo modo sie ciekawie zapowiada, a chcialbym umiec w nim cos wiecej oprocz modelowania :D

 

Zeby nadac material dla danego layera (badz selekcji polygonow) wystarczy klawisz 'm' (lub menu texture/assign material group). Nastepnie w oknie Shader Tree pojawia sie nam grupa o nazwie ktora zdefiniowalismy, a w srodku parametry materialu.

Klikajac na 'add layer' mozemy dodac szadery proceduralne (noise, wood, cellular itp.), obrazki, gradienty etc.

"Mlaskajac" natomiast prawym klawiszem w kolumnie 'Effect' mozemy zdefiniowac na jakie kanaly (diffuse color, displacement, roughness, reflection amount itp.) ma wplywac dana tekstura.

To chyba tyle jezeli chodzi o podstawowe podstawy w zakresie definiowania materialow ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności