Dirk Napisano 3 Wrzesień 2006 Napisano 3 Wrzesień 2006 Witam Mój kolejny samochód:) Ale nie byle jaki bo to w końcu Gallardo:) Udało mi się znaleźć w miarę dokładne plany więc myslę, że nie powinno być błędów. Model poddałem lekkim modyfikacjom nadwozia. I nie wynika to z tego, że nie potrafię modelować:) Jak na razie mam tyle:
weinert Napisano 3 Wrzesień 2006 Napisano 3 Wrzesień 2006 ja na razie nie widze bugow jest b fajny ale zaraz jakis spec ci pokaze ;P
maczuga Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 fajne autko, ale raczej dość postpolite*, bo większość dobrych grafików na tym forum je zrobiła :) *pospolite - w porównaniu do Audi TT które mam w co trzecim powiadomieniu o nowych postach z galerii 3d i wipa, to to auto jest praktycznie nieznane :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 Noooo nawet ladnie to idzie :) W czym robisz?? Siatke tez bym chcial :D P.S. Fajnie miec ziomala na forum - w Bielsku bywam prawie codziennie ;P
Dirk Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Napisano 4 Wrzesień 2006 Siateczkę wrzucę jutro późnym popołudniem. Oczywiście model robię w Rhino ale jak go wykonam w całości to wyrenderuję w Modo. I może ktoś poleci mi jakieś ładne alufelgi do modelu bo nie wiem czy dać orginalne z Lamborghini :) Pozdrawiam
maczuga Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 wyrenderuję w Modo ekhm? jak zamierzasz wyrenderować w modo, ja to nie wiem nawet jak tam nałożyć materiał %-D ale to że używasz rhino to wyjasnia dlaczego nie ma nigdzie krzywej karoserii :-> joke 1
Dirk Napisano 5 Wrzesień 2006 Autor Napisano 5 Wrzesień 2006 Pokazuję obiecaną siateczkę. W kilku miejscach niestety wymaga poprawy. maczuga->ja tez nie wiedziałem co i jak z materiałami póki mi kolega tego nie pokazał:)
maczuga Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 to ty pokaz nam, bo modo sie ciekawie zapowiada, a chcialbym umiec w nim cos wiecej oprocz modelowania :D
Ardeni Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 http://img427.imageshack.us/my.php?image=09062006162337ba7.jpg - tyle widze jeśli chodzi o obrazki ;( ;(
G.P Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 to ty pokaz nam, bo modo sie ciekawie zapowiada, a chcialbym umiec w nim cos wiecej oprocz modelowania :D Zeby nadac material dla danego layera (badz selekcji polygonow) wystarczy klawisz 'm' (lub menu texture/assign material group). Nastepnie w oknie Shader Tree pojawia sie nam grupa o nazwie ktora zdefiniowalismy, a w srodku parametry materialu. Klikajac na 'add layer' mozemy dodac szadery proceduralne (noise, wood, cellular itp.), obrazki, gradienty etc. "Mlaskajac" natomiast prawym klawiszem w kolumnie 'Effect' mozemy zdefiniowac na jakie kanaly (diffuse color, displacement, roughness, reflection amount itp.) ma wplywac dana tekstura. To chyba tyle jezeli chodzi o podstawowe podstawy w zakresie definiowania materialow ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się