Napisano 3 Wrzesień 200618 l Witam Mój kolejny samochód:) Ale nie byle jaki bo to w końcu Gallardo:) Udało mi się znaleźć w miarę dokładne plany więc myslę, że nie powinno być błędów. Model poddałem lekkim modyfikacjom nadwozia. I nie wynika to z tego, że nie potrafię modelować:) Jak na razie mam tyle:
Napisano 3 Wrzesień 200618 l ja na razie nie widze bugow jest b fajny ale zaraz jakis spec ci pokaze ;P
Napisano 4 Wrzesień 200618 l fajne autko, ale raczej dość postpolite*, bo większość dobrych grafików na tym forum je zrobiła :) *pospolite - w porównaniu do Audi TT które mam w co trzecim powiadomieniu o nowych postach z galerii 3d i wipa, to to auto jest praktycznie nieznane :)
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Noooo nawet ladnie to idzie :) W czym robisz?? Siatke tez bym chcial :D P.S. Fajnie miec ziomala na forum - w Bielsku bywam prawie codziennie ;P
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Autor Siateczkę wrzucę jutro późnym popołudniem. Oczywiście model robię w Rhino ale jak go wykonam w całości to wyrenderuję w Modo. I może ktoś poleci mi jakieś ładne alufelgi do modelu bo nie wiem czy dać orginalne z Lamborghini :) Pozdrawiam
Napisano 5 Wrzesień 200618 l wyrenderuję w Modo ekhm? jak zamierzasz wyrenderować w modo, ja to nie wiem nawet jak tam nałożyć materiał %-D ale to że używasz rhino to wyjasnia dlaczego nie ma nigdzie krzywej karoserii :-> joke
Napisano 5 Wrzesień 200618 l Autor Pokazuję obiecaną siateczkę. W kilku miejscach niestety wymaga poprawy. maczuga->ja tez nie wiedziałem co i jak z materiałami póki mi kolega tego nie pokazał:)
Napisano 6 Wrzesień 200618 l to ty pokaz nam, bo modo sie ciekawie zapowiada, a chcialbym umiec w nim cos wiecej oprocz modelowania :D
Napisano 6 Wrzesień 200618 l http://img427.imageshack.us/my.php?image=09062006162337ba7.jpg - tyle widze jeśli chodzi o obrazki ;( ;(
Napisano 7 Wrzesień 200618 l to ty pokaz nam, bo modo sie ciekawie zapowiada, a chcialbym umiec w nim cos wiecej oprocz modelowania :D Zeby nadac material dla danego layera (badz selekcji polygonow) wystarczy klawisz 'm' (lub menu texture/assign material group). Nastepnie w oknie Shader Tree pojawia sie nam grupa o nazwie ktora zdefiniowalismy, a w srodku parametry materialu. Klikajac na 'add layer' mozemy dodac szadery proceduralne (noise, wood, cellular itp.), obrazki, gradienty etc. "Mlaskajac" natomiast prawym klawiszem w kolumnie 'Effect' mozemy zdefiniowac na jakie kanaly (diffuse color, displacement, roughness, reflection amount itp.) ma wplywac dana tekstura. To chyba tyle jezeli chodzi o podstawowe podstawy w zakresie definiowania materialow ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto