Blakes Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 Witam, chciałbym pokazać wam moją ostatnią prace. Jestem początkujący więc nie ukazuje ona ani super modelingu ani super texturowania ani niczego podobnego. Prosta scena wzięta z mojej fantazji. Renderer: Mental Ray. Sofware: 3d Studio Max 8.
Zbychowaty Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 Bardzo podoba pomysl...a to ze pokazane jest w stylu uproszczonym tylko podkresla wymowe sytuacji. Ciekawy kierunek pracy. Zycze wielu podobnych klimatem :D
Kuciel Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 dobrze zaczynasz, przyjemna praca jak na poczatek :)
Gość WojciechZ Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Praca bardzo ciekawa. Brak tekstur myślę tyko pomaga całej sytuacji. W końcu ma ona przygnębiać i smucić a nic lepiej tego nie okaże jak kolor biały i czarny. Co do modelowania może nie jest to praca wybitna ale wdzięcznie umieściłeś na niej wszystkie elementy. Praca przemyślana. Keep up the good work.
Blakes Napisano 5 Wrzesień 2006 Autor Napisano 5 Wrzesień 2006 Dziękuje za komenatrze, podnoszą mnie na duchu ; )
Gość ant-3d Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Modeling prosty ale praca naprawde z klimatem i bardzo mi sie podoba :) Byle tak dalej :)
merv_ Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 fajny pomysł ale te schodki jakies takie mało randomalne (czyt... za dużo powtarzających się cyfr :) ) i dość izometrycze pracka ma klimat... bardzo ładna
hkropinski Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 tak jak powiedziales nic zaawansowanego, ale wygląda to fajnie i render też dobry;)
drem Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 dla mnie czcionka posauje do otoczenia:D fajny pomysl miales
!Ewert Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 super czciąka najprostrza taka jak cały klimat pracy;] i ogólnie tak jak hkropinski Pozdrawiam