Napisano 6 Wrzesień 200618 l hej. jak wspominalemw ktoryms temacie zaczalem sie bawic zbrushem i juz zdecydowalem ze jezeli cos bede chcial robic z organiki przede wszystkim glowy itp, to na bank wyukorzystam zbrusha;. nie ma prostszego programu do edycji modeli o np 2mln poly 2 pociagniecia myszka i moze twarz byc smutna radosna zla itd. wiem ze ten model nie jest moze za ciekawy ale tu sie bawilem bardziej niz przypsywalem uwage do szczegolow. wiem jedno, ze gdybym chcial to bym mogl zrobic to lepiej ;) pracka : no :)
Napisano 6 Wrzesień 200618 l gdybym chcial to bym mogl zrobic to lepiej ;) hehe Nie gadaj "co być chciał" tylko rób a zobaczysz jak szybko przyniesie to rewelacyjne efekty. P.S O tym czymś co miało być głowa wstrzymam się od komentowania.
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Autor no tak fakt mowilem ze to ma byc glowa ale wczoraj stwierdzilem ze wyglada za normalnie wiec "troszke" ja przerobilem
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Autor no to sie jeszcze pobawie w takim razie tym :P tylko nie wiem czemu moze ktos ma rade zawsze jak wchodze w projection master zeby dodac jakies bajerki na model to potem jak daje pick up now to wyskakuja mi bledy na siatce. aha i dodac wiecej detali zeby lepsze bylio czy drugie zrobic ?
Napisano 7 Wrzesień 200618 l Autor Ok wiec postaram sie zrobic (w tym samym watku bede zamieszczal progresss) twarz starego chudziudkiego dziadziuni z masa zmarszczek (dodam w projection master) a propos moglby i ktos powiedziec czy zebyuzyc pzez siepbie zrobionych map w projection master to trzeba obraz zapisac we formacie ktory posiada kanal alfa czy jak ?? [edit] "we formacie... sory :D" "W formacie" nie ma "We" w polskim :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto