Skocz do zawartości

Jak do końca jest z tym DirectX'em??


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

zawsze pracowałem w maxie w OpenGl, bo wszyscy zachwalali...

 

rok temu zmieniłem karte graficzną z "GeForce 4 Ti4200 128MB" na "Gainward GeForce 6600GT 128MB AGP PowerPack! Ultra/1960 XP Golden Sample"

(tu opis http://www.mmv.pl/produkty_new/szczegoly.php?id_grupy=37&grupa=gainward_karty_graficzne_agp&id_produktu=203) i też pracowałem w OpenGl.

 

Dziś z nudów spróbowałem w DirectX i co widze? Tam gdzie w OpenGl zarywało tak jak cholera (bez wciśniętej literki "o" nie było mow o obracaniu widoku) w DirectX śmiga płynnie!!!!!!

 

To jak to w końcu jest? Zawsze wszyscy chwalili OGL, a tu takie cos;)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

czasy sie zmieniają sprzęt coraz lepszy a powstaje głównie pod gierki czyli DirectX jak mi sie zdaje

czyli to z czym nie dałby sobie rady 2 lata temu DX teraz radzi sobie lepiej niż OpenGL

 

wszyscy żyli w nieświadomości przez te wszystki lata bo każdy powtarzał to czego nauczył sie z podręcznika do maxa3 ;P i tak dalej sie toczyło ;))

ale ty odkryłeś jak to jest naprawde i najważniejsze że działa lepiej

pozdro.

Napisano

To wszystko kwestia sterowników - te do domowych kart są robione pod DirectX, bo niemal wszystkie gry pod tym działają. OpenGL jest w nich tylko na tyle dopracowany, żeby działał DOOM 3 i na tym sie praktycznie kończy. Porządną obsługe OpenGL oferują dopiero sterowniki do kart Quadro i FireGL, za które to karty trzeba już słono zapłacić, więc logiczne że producenci muszą jakoś skłaniać klientów do ich zakupu. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności