Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

zawsze pracowałem w maxie w OpenGl, bo wszyscy zachwalali...

 

rok temu zmieniłem karte graficzną z "GeForce 4 Ti4200 128MB" na "Gainward GeForce 6600GT 128MB AGP PowerPack! Ultra/1960 XP Golden Sample"

(tu opis http://www.mmv.pl/produkty_new/szczegoly.php?id_grupy=37&grupa=gainward_karty_graficzne_agp&id_produktu=203) i też pracowałem w OpenGl.

 

Dziś z nudów spróbowałem w DirectX i co widze? Tam gdzie w OpenGl zarywało tak jak cholera (bez wciśniętej literki "o" nie było mow o obracaniu widoku) w DirectX śmiga płynnie!!!!!!

 

To jak to w końcu jest? Zawsze wszyscy chwalili OGL, a tu takie cos;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 743
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czasy sie zmieniają sprzęt coraz lepszy a powstaje głównie pod gierki czyli DirectX jak mi sie zdaje

czyli to z czym nie dałby sobie rady 2 lata temu DX teraz radzi sobie lepiej niż OpenGL

 

wszyscy żyli w nieświadomości przez te wszystki lata bo każdy powtarzał to czego nauczył sie z podręcznika do maxa3 ;P i tak dalej sie toczyło ;))

ale ty odkryłeś jak to jest naprawde i najważniejsze że działa lepiej

pozdro.

Napisano

To wszystko kwestia sterowników - te do domowych kart są robione pod DirectX, bo niemal wszystkie gry pod tym działają. OpenGL jest w nich tylko na tyle dopracowany, żeby działał DOOM 3 i na tym sie praktycznie kończy. Porządną obsługe OpenGL oferują dopiero sterowniki do kart Quadro i FireGL, za które to karty trzeba już słono zapłacić, więc logiczne że producenci muszą jakoś skłaniać klientów do ich zakupu. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności