Jacob B Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 Witam, zawsze pracowałem w maxie w OpenGl, bo wszyscy zachwalali... rok temu zmieniłem karte graficzną z "GeForce 4 Ti4200 128MB" na "Gainward GeForce 6600GT 128MB AGP PowerPack! Ultra/1960 XP Golden Sample" (tu opis http://www.mmv.pl/produkty_new/szczegoly.php?id_grupy=37&grupa=gainward_karty_graficzne_agp&id_produktu=203) i też pracowałem w OpenGl. Dziś z nudów spróbowałem w DirectX i co widze? Tam gdzie w OpenGl zarywało tak jak cholera (bez wciśniętej literki "o" nie było mow o obracaniu widoku) w DirectX śmiga płynnie!!!!!! To jak to w końcu jest? Zawsze wszyscy chwalili OGL, a tu takie cos;)
Destroyer Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 czasy sie zmieniają sprzęt coraz lepszy a powstaje głównie pod gierki czyli DirectX jak mi sie zdaje czyli to z czym nie dałby sobie rady 2 lata temu DX teraz radzi sobie lepiej niż OpenGL wszyscy żyli w nieświadomości przez te wszystki lata bo każdy powtarzał to czego nauczył sie z podręcznika do maxa3 ;P i tak dalej sie toczyło ;)) ale ty odkryłeś jak to jest naprawde i najważniejsze że działa lepiej pozdro.
MassTA Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 To wszystko kwestia sterowników - te do domowych kart są robione pod DirectX, bo niemal wszystkie gry pod tym działają. OpenGL jest w nich tylko na tyle dopracowany, żeby działał DOOM 3 i na tym sie praktycznie kończy. Porządną obsługe OpenGL oferują dopiero sterowniki do kart Quadro i FireGL, za które to karty trzeba już słono zapłacić, więc logiczne że producenci muszą jakoś skłaniać klientów do ich zakupu. ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się