Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jestem ciekawy waszych spostrzeżeń na temat nowych shaderów.

 

 

Chociarz ich podstawy teoretyczne maja już sporo lat jak na razie były wykożystywane dość skompo .

np: w postaci Cook-Trace w MR.

 

Chodzi o grupe materiałów w 100% wykozystujących rużne wspułczynniki załamania dla poszczegulnych pasm widma.

 

Zamieszczam to wyprzedzając pytania dotyczące np: materiału płyt CD pojawiajace się częston na forum.

 

Pdf {strony 9-10 przykładowe ilustracje}

http://www.dgp.toronto.edu/people/stam/reality/Research/pdf/diff.pdf

Komercjalne wykożystanie

{zachęcam do przejrzenia ilustracji}

http://www.evasion3d.com/sp_lw_prodinfo.html

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow super te shadery!!! Real na maxa!!! :)

Będą dostępne w mental rayu??

Napisano

ż=rz i na odwrót, aaargh.. a materialy takie tam sobie, moze i fajne, pzdr :p

Napisano
  • Autor

Jak na razie nie wiem bo nie mam metala w wersji 3.5

Ale ten nowy Metal Ray obsługuje BRDF co za tym idzie są one możliwe do wykonania.

 

np: w MR 3.3 jest w max'sie dostepny Cook-Trace który obsługuje nieruwnosci i interferencje na bazie szumu bez anizotropingu do 1000nm .

Daje ciekawy efekt i można troche poszaleć z symulacją plastiku itp. materiałów.

 

Świetnie to wygladało by z DGS i otoczeniem HDR

 

Leleń-Co do materiałów to dużo zależy od obiektu a na kulkach wygladają nieco archaicznie i prostacko.

 

Mnie rozwala ten obrazek.

http://www.evasion3d.com/gfx/spectrum/pics/diff_2.html

Napisano
  • Autor

Patrzysz ma wieszhołek gury lodowej.

Tak jak można zrobić materiał płyty CD tak samo można zrobić np. hologram z karty kredytowej.

 

Poza tym wszystkie materiały kozystaja z całego pasma. Problem polega na tym że zazwyczaj tego nie widzimy bo lepiej jest ustawić konkretny kolor na spectrala i po krzyku.

{ps:Patry-odblokuj sobie shadery z metala}

Napisano

"rz" mogłem ci podarować ale to pomszczę :

 

 

 

Patrzysz ma wieszhołek gury lodowej.

Napisano

patry -> mnie też rozwala ten obrazek :)

 

edit... jak odblokowac te shadery?

Napisano
  • Autor

Te shadery są tylko pokazuwką trzeba zakupić plugin .

 

W Metalu jest tylko Cook-Trace co do reszty są pod maye.

{I like Hypershader}

 

Trzeba w pliku Base .mi wykasować Hideen przy deklaracji shadera.

 

Zachęcam do wgłębienia się w Pdf'a

na wskazanych stronach są ciekawe żeczy i pokazówki materiałów z Sigagrafic

{czy jakoś tak to się pisze}

 

Edit: mi chodzi o nowy sposób interpretacji realnego spectrala w materiałach który wynika z budowy powieszchni.

Na to rzadko kto kolwiek zwraca uwagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.