Napisano 15 Wrzesień 200618 l Witam Mam szklany i kanciastu obiekt składający się płaszczyzn (nigdzien ie jest pozaokrąglany). Obiekt ten będzie obracał się wokół własnej osi, dodałem caustykę itd. teraz muszę jeszcze nadać mu prześwitującą teksturę na której będzie widać same cyferki (tło kanał alfa czy coś takiego żeby nie było widoczne) a następnie muszę nadać tej teksturze ruch tak żeby te cyfry spływały po tej bryle. Teraz jak to zrobić? ;] choć w uproszczeniu? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi bo termin goni, na jutro muszę oddać render! Z góry dzięki
Napisano 15 Wrzesień 200618 l w zasadzie dosc prosto: robisz sobie texture z kanalem alpha (zapisujesz jako tifa, tga, badz inny format przechowujacy alphe, albo zapisujesz jako osobne pliki dla rgb i alpha), nastepnie ladujesz rgb do diffuse, alpha do opacity.. a jesli chodzi o animacje to chyba najszybciej pojdzie jezeli wyanimujesz pionowy ruch gizmo dla uvwmap..jezeli chcesz zeby cyfry spadaly z rozna predkoscia to material multisub i mapowanie osobne dla roznych kanalow albo pare obiektow na sobie..to tak w skrocie;) pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto