Jump to content

Escabor

Members
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About Escabor

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/29/1984

City (optional)

  • Miasto
    Opole
  1. Spokojnie... jeżeli wszystko będzie ok z tym konkursem to nie wykluczamy możliwości organizowania podobnych w przyszłości. Życzę wszystkim powodzenia!
  2. Na przesłanie projektu znajdzie się jakiś sposób, jeśli komuś odpowiada rapidshare może być, ewntualnie płytka i poczta polska. Chciałbym zwrócić uwagę na to że bryła MUSI być zamknięta, żadne poly NIE mogą nachodzić na siebie. Jeśli wystąpią takie defekty będzie konieczna korekta, a potem cieżko zlokalizować problem. Pozdrawiam Trzeciak Jarosław
  3. Witam. Jestem pomysłodawcą tego konkursu, jednak nie jestem związany prawnie z PAB i chciałbym zająć nieoficjalne stanowisko. Nie ukrywamy, że zależy nam na projektach, można tego się domyślić po tematyce jak i możliwości wypłaty tantiemy w przypadku wykorzystania projektu. Jednak ważniejsze dla nas jest znalezienie kompetentnych i dobrych grafików 3D. Przegrana w konkursie nie przekreśla możliwości dalszej współpracy. Jeśli chodzi o gramaturę wyrobów końcowych przyznaję że jest niejasno sprecyzowana, nieoficjalnie mogę powiedzieć że nie będzie poniżej 80g. Chodzi o fakt, że dość ciężko obliczyć masę statuetki przed przeniesieniem jej w rzeczywistość :) W kwestii ilości poly w projekcie to myślę że jedynym ograniczeniem jest rozmiar projektu... kilkaset MB? ;) O szczegóły nie musicie się martwić wszystko będzie precyzyjnie odzwierciedlone. Jeśli się nie mylę to Leru dostał pisemną umowę na wykonanie nagród. Poza tym nie chcielibyśmy przecież przekreślić swoją wiarygodność na największej stronie o grafice 3D... Prywatnie myślę, że zasady są dość uczciwe. Wyrób też nie jest taki tani. Precyzyjne odlewy trochę kosztują a gram oczyszczonego złota jeśli się nie mylę jest wart ok 60zł. nie wspominając o tym że wyrób jest liczony znacznie wyżej. Proszę się zapytać jubilerów czy w ogóle są w stanie wykonać precyzyjne odlewy z projektów 3D a jeśli tak to ile by to kosztowało... Myślę też że statuetka sama w sobie jest też dobrym portfolio. Po zakończeniu konkursu wszyscy uczestnicy mogą liczyć na oferty współpracy, stałej lub wolnej, jak wspomniałem już wcześniej ten konkurs nie ma na celu wyzysku tylko bardziej przetestowanie waszych umiejętności jak i uwiarygodnienie się w środowisku graficznym. Pozdrawiam Trzeciak Jarosław
  4. Pomogłeś, pomogłeś... Właśnie tego faces szukałem teraz wszystko jest jasne
  5. @Piotrek: no właśnie, tyle tylko że nie wiem jak zaznaczyć te fragmenty, jak maluję maskę nic nie widać. @tadzio: dzięki
  6. dzieki Twoje rady są bezcenne... Po to jest mudbox żeby nie dłubać w maxie. pytanie dotyczy czegoś innego. wiem że są takie możliwości.
  7. dzięki, ale to musi być bardzo prosty sposób, będę operował na gęstych bryłach i będzie tego doś dużo, nie może być to uciążliwa operacja, a kasowanie poly wewnątrz bryły, lub porawianie czgeoś to udręka...
  8. Witam. Mam np model głowy, jednak siatka wireframe jest w nim bardzo gęsta, taka sama gęstość występuje na oczach gdzie jest duża szczegółowość jak i na potylicy głowy gdzie wystarczyłoby kilka poly. Teraz chciałbym zaznaczyć te setki poly na potylicy i w jakiś łatwy sposób uprościć w tym miejscu bryłę bez jakichś strasznych zniekształceń. Jeśli istnieje taka możliwość w mudboxie proszę pisać, kiedy moedluję w nim cała bryła jest jednakowo zagęszczona a potem mam miliony poly i max sypie sie po zaimportowaniu. Dzięki za obpowiedzi. Pozdrawiam
  9. Witam. Mam pewien problem, mianowicie muszę w jakiś łatwy sposób łączyć bryły ze sobą. Przykładowo mam boxa i sphere, oba obiekty nachodzą na siebie. Eksportuję całość do obj, następnie po zaimportowaniu obie bryły są już połączone w jedną bryłę, tylko że nie może być polygonów ani żadnych punktów w środku bryły. Zależy mi na tym żeby bryły tak ładnie zlały się w jedną całość, w miejscu gdzie sphera nachodzi na boxa to w tym boxie nie może byc verteksów i odwrotnie. chciałbym żeby powierzchnie brył się ze sobą łączyły. Jest na to jakiś nieuciążliwyw i prosty sposób?
  10. ojjj moge reczyc ze bedzie, nie animacja tylko modeling ;]
  11. Escabor

    Zły Error Atakuje!

    moze dla Ciebie lepiej spedzic przy reinstalacji godzine a potem kolejnych kilka zeby doprowadzic system do wlasnych upodoban, usowanie wpisow juz wielokrotnie ratowalo mnie przed tymi bezsensownymi formatami, o system trzeba dbac, wtedy moze chulac latami
  12. Escabor

    Zły Error Atakuje!

    no nic, skasuj maxa łacznie ze wszystkimi folderami porozrzuconymi po systemie (na wszelki wypadek), nastepnie pokasuj wszystkie wpisy w rejestrze. jesli uzywasz np v-raya to zrob analogicznie to samo. idealnie wyszysc rejestr ze wszystkiego zwiazanego z maxem. po wykasowaniu koniecznie zrob restart i zainstaluj. w ostatecznosci reinstalka windy na 99% pomoze ps. tak przy okazji, czemu nie skontaktujesz sie z pomoca techniczna? nawet w komunikacie pisza... :D ps2. u mnie nigdzie nie ma pliku rollup.ccp, poszukaj u siebie wyedytuj i spawdz co z ta 356 linią. chyba nie reinstalowales maxa w tradycyjny sposob przez instalator? bo tym sposobem nie wszystko instaluje od nowa.
  13. SS to byly czasy, pamietam hehe. Byl taki psychol redaktor Gulash ktory non stopa siekal w bijatyki. Jak sobie przypomne te czasy... kompendium wiedzy, plecka SS. Kiedys zrobili na prim aprilis recenze karty na pci do kompa, ktora miala rozbic z pc psx'a ludzie sie jarali ze beda mieli playa a to wkret. wogole mieli fajne poczucie humoru. wszystkie ss wywalilem przy przeprowadzce, troche zaluje bo poczytalbym sobie o gierkach z poczatku lat 90.
  14. Escabor

    Layout Omega

    bardzo fajnie wyglada tylko to logo Omega powinienes lekko dac alising na to bo jest za ostry przy reszcie przez co sie wybija, zmniejsz troszke nasycenie czerni, zeby odpowiadala tej galazce na dole i na koniec cale to logo przeksztalc zeby bylo krzywe wzgledem wygiecia kartki, jest prosciutkie przez co wybija sie z tej ksiazki.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy