Napisano 16 Wrzesień 200618 l Problem jest taki mam jedną sfere a chce aby podzieliła sie płynnie na dwie (jak komurki) Prubowałem Morpha ale to nie działa albo ja coś źle robie? Jak to zrobić?
Napisano 16 Wrzesień 200618 l kiedys byl do tego plugin cley sie nazywal albo clay czy cos w ten desen ;]
Napisano 16 Wrzesień 200618 l dawno (8 lat) nie używałem Morph, ale wydaje mi sie że tym nie dasz rady uzyskać tego efektu, kiedyś było ograniczenie że obiekt wyjściowy i końcowy miały mieć tyle samo vertexów.
Napisano 18 Wrzesień 200618 l serwus :) dawno (8 lat) nie używałem Morph, ale wydaje mi sie że tym nie dasz rady uzyskać tego efektu, kiedyś było ograniczenie że obiekt wyjściowy i końcowy miały mieć tyle samo vertexów. Tak, opisywałem to kiedyś w artykule w magazynie 3d. Troche tych ograniczeń i wymagań jest. :( Ja bym atakował metaobiektami :) - nie wiem czy teraz bez pluginów sie w maxie da tak modelować (kiedyśuzyskiwano to przez zastowosanie ORGANIKI , lub META-RAYS, lub CLAY-studio). Napewno metaobiekty funkcjonują w maxiku na poziomie cząsteczek (słynny przykład symulowania wlewanej rtęci do miski). Powodzenia :)
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Autor Dobra poszukam :) Jeszcze raz dzieki ale mam już nato rade robie model po modelu jak klatki w filmie i łącze morphem niestety ma to jedną wade musze liczyć vertexy w edit mesh :(
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Czemu liczyć vertexy? Przecież możesz skopiować jeden obiekt i go modyfikować nie tnąc przy tym faceów, ani nie dodając nowych.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor ale ja chce żeby jedna kula podzieliła sie na dwie jak kopiuje pierwszą i ją modyfikuje to wyłarzą mi jakieś koślawe te kulki dlatego robie dwie nowe i licze vertexy :(
Napisano 19 Wrzesień 200618 l serwus :) Panowie, .liczenie vertexow duzo nie pomoze :(. To chpdzi nie tylko o ilosc, ale tez o NUMERACJE vertexow :). Kazdy vertex ma swoj numerek i jest unikalny.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Autor a to był taki dobry plan :( a tego blobmesha nie wiem jak urzyć w morphe jest prościej mam "pick target" klikam na obiekt i po sprawie a w blob jakieś kulki mi sie pojawiają?? :\
Napisano 20 Wrzesień 200618 l najlepsze morfingi jakie widziałem to te tworzone w zbrushu - maxowy morph to pomyłka.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Jeśli chodzi o efekt, jak poniżej, to, imo, morph jest zbędny. Metaballe w zupełności wystarczą: http://rapidshare.de/files/33783395/meta.zip.html (~300kb)
Napisano 20 Wrzesień 200618 l od d strony mu tlumaczycie :) Mikis, to sie da zrobic tak jak mowia ale trzeba wiedziec to co wie Kannu na przyklad bo sie pogubisz, zrob sobie najpierw te dwa obeikty wyjsciowe, pozniej zrob ten wejsciowy, i teraz sie przyjzyj, jak amsz te dwa obiekty to je atachuj w jeden dwuelmentowy, a pozniej wymysl jak je poprzesuwac zeby wyszlo CI morfingiem to co chcesz:) jesli obiekt nei bedzie przeroczysty wyjdzie dobrze, jesli bedzie przezroczysty to trzeba sie jeszcze nadlubac z widocznoscia teksturek :) jak czegos nei umeisz robic to rob od tylu, widoki gorsze ale calosc wyjdzie porpawnie :P
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Ok dzieci śmieci. Szybko interweniuję... MikiS. Daj mi minutkę i zaraz wkleję szybkiego making offa... bo sprawa wcale nie jest tak trudna jak by się mogło wydawać... ;) Wystarczy Symmetry i Relax na wybranej dynamicznie selekcji. Ale po kolei:
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Autor nie wiem czy to istotne ale tego ostatniego turbo smooth to ja nie mam?! :|
Napisano 21 Wrzesień 200618 l miki wal dalej w tą klawaiturę i czytaj uważne KrisR napisał symetry (to taki modyfikator jest) nie copiowanie obiektu
Napisano 22 Wrzesień 200618 l Autor Działa! dzięki! :) Wiem że długo to trwało jestem wkurzający i odporny na wiedzeale chozi jeszcze raz dzięki!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto