Jump to content

Morph


MikiS

Recommended Posts

  • Replies 23
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

serwus :)

dawno (8 lat) nie używałem Morph, ale wydaje mi sie że tym nie dasz rady uzyskać tego efektu, kiedyś było ograniczenie że obiekt wyjściowy i końcowy miały mieć tyle samo vertexów.

 

Tak, opisywałem to kiedyś w artykule w magazynie 3d. Troche tych ograniczeń i wymagań jest. :(

Ja bym atakował metaobiektami :) - nie wiem czy teraz bez pluginów sie w maxie da tak modelować (kiedyśuzyskiwano to przez zastowosanie ORGANIKI , lub META-RAYS, lub CLAY-studio).

Napewno metaobiekty funkcjonują w maxiku na poziomie cząsteczek (słynny przykład symulowania wlewanej rtęci do miski).

Powodzenia :)

Link to comment
Share on other sites

od d strony mu tlumaczycie :)

Mikis, to sie da zrobic tak jak mowia ale trzeba wiedziec to co wie Kannu na przyklad bo sie pogubisz, zrob sobie najpierw te dwa obeikty wyjsciowe, pozniej zrob ten wejsciowy, i teraz sie przyjzyj, jak amsz te dwa obiekty to je atachuj w jeden dwuelmentowy, a pozniej wymysl jak je poprzesuwac zeby wyszlo CI morfingiem to co chcesz:) jesli obiekt nei bedzie przeroczysty wyjdzie dobrze, jesli bedzie przezroczysty to trzeba sie jeszcze nadlubac z widocznoscia teksturek :)

 

 

jak czegos nei umeisz robic to rob od tylu, widoki gorsze ale calosc wyjdzie porpawnie :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy