Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Problem jest taki mam jedną sfere a chce aby podzieliła sie płynnie na dwie (jak komurki) Prubowałem Morpha ale to nie działa albo ja coś źle robie? Jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dawno (8 lat) nie używałem Morph, ale wydaje mi sie że tym nie dasz rady uzyskać tego efektu, kiedyś było ograniczenie że obiekt wyjściowy i końcowy miały mieć tyle samo vertexów.

Napisano

serwus :)

dawno (8 lat) nie używałem Morph, ale wydaje mi sie że tym nie dasz rady uzyskać tego efektu, kiedyś było ograniczenie że obiekt wyjściowy i końcowy miały mieć tyle samo vertexów.

 

Tak, opisywałem to kiedyś w artykule w magazynie 3d. Troche tych ograniczeń i wymagań jest. :(

Ja bym atakował metaobiektami :) - nie wiem czy teraz bez pluginów sie w maxie da tak modelować (kiedyśuzyskiwano to przez zastowosanie ORGANIKI , lub META-RAYS, lub CLAY-studio).

Napewno metaobiekty funkcjonują w maxiku na poziomie cząsteczek (słynny przykład symulowania wlewanej rtęci do miski).

Powodzenia :)

Napisano

Dobra poszukam :) Jeszcze raz dzieki

ale mam już nato rade robie model po modelu jak klatki w filmie i łącze morphem

niestety ma to jedną wade musze liczyć vertexy w edit mesh :(

Napisano

ale ja chce żeby jedna kula podzieliła sie na dwie

jak kopiuje pierwszą i ją modyfikuje to wyłarzą mi jakieś koślawe te kulki dlatego robie dwie nowe i licze vertexy :(

Napisano

serwus :)

Panowie, .liczenie vertexow duzo nie pomoze :(. To chpdzi nie tylko o ilosc, ale tez o NUMERACJE vertexow :). Kazdy vertex ma swoj numerek i jest unikalny.

Napisano

a to był taki dobry plan :(

a tego blobmesha nie wiem jak urzyć w morphe jest prościej mam "pick target" klikam na obiekt i po sprawie a w blob jakieś kulki mi sie pojawiają?? :\

Napisano

od d strony mu tlumaczycie :)

Mikis, to sie da zrobic tak jak mowia ale trzeba wiedziec to co wie Kannu na przyklad bo sie pogubisz, zrob sobie najpierw te dwa obeikty wyjsciowe, pozniej zrob ten wejsciowy, i teraz sie przyjzyj, jak amsz te dwa obiekty to je atachuj w jeden dwuelmentowy, a pozniej wymysl jak je poprzesuwac zeby wyszlo CI morfingiem to co chcesz:) jesli obiekt nei bedzie przeroczysty wyjdzie dobrze, jesli bedzie przezroczysty to trzeba sie jeszcze nadlubac z widocznoscia teksturek :)

 

 

jak czegos nei umeisz robic to rob od tylu, widoki gorsze ale calosc wyjdzie porpawnie :P

Napisano

Ok dzieci śmieci. Szybko interweniuję...

MikiS. Daj mi minutkę i zaraz wkleję szybkiego making offa... bo sprawa wcale nie jest tak trudna jak by się mogło wydawać... ;)

Wystarczy Symmetry i Relax na wybranej dynamicznie selekcji. Ale po kolei:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności