Skocz do zawartości

Morph


MikiS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

serwus :)

dawno (8 lat) nie używałem Morph, ale wydaje mi sie że tym nie dasz rady uzyskać tego efektu, kiedyś było ograniczenie że obiekt wyjściowy i końcowy miały mieć tyle samo vertexów.

 

Tak, opisywałem to kiedyś w artykule w magazynie 3d. Troche tych ograniczeń i wymagań jest. :(

Ja bym atakował metaobiektami :) - nie wiem czy teraz bez pluginów sie w maxie da tak modelować (kiedyśuzyskiwano to przez zastowosanie ORGANIKI , lub META-RAYS, lub CLAY-studio).

Napewno metaobiekty funkcjonują w maxiku na poziomie cząsteczek (słynny przykład symulowania wlewanej rtęci do miski).

Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od d strony mu tlumaczycie :)

Mikis, to sie da zrobic tak jak mowia ale trzeba wiedziec to co wie Kannu na przyklad bo sie pogubisz, zrob sobie najpierw te dwa obeikty wyjsciowe, pozniej zrob ten wejsciowy, i teraz sie przyjzyj, jak amsz te dwa obiekty to je atachuj w jeden dwuelmentowy, a pozniej wymysl jak je poprzesuwac zeby wyszlo CI morfingiem to co chcesz:) jesli obiekt nei bedzie przeroczysty wyjdzie dobrze, jesli bedzie przezroczysty to trzeba sie jeszcze nadlubac z widocznoscia teksturek :)

 

 

jak czegos nei umeisz robic to rob od tylu, widoki gorsze ale calosc wyjdzie porpawnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieci śmieci. Szybko interweniuję...

MikiS. Daj mi minutkę i zaraz wkleję szybkiego making offa... bo sprawa wcale nie jest tak trudna jak by się mogło wydawać... ;)

Wystarczy Symmetry i Relax na wybranej dynamicznie selekcji. Ale po kolei:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności