MrRychu Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 Witam, to bŕdzie moja pierwsza praca w WIPie no i w ogˇle na forum:P Nie wiem co z tego wyjdzie ale mo┐e z Wasz▒ drobn▒ pomoc▒, nie bŕdzie tak ╝le, narazie mam taki suchy szkic, taki sobie pejzarzyk, nic szczegˇlnego, ale myÂlŕ, ┐e w miarŕ oryginalne:) Mo┐e jak wyjdzie │adnie dorobi siŕ jaki hmmm... element (pojazd czy coÂ:P) Z gˇry dziŕki za wszelkie uwagi i pomocne informacje:) Nie obiecujŕ czŕstych aktualizacji:( ale bŕdŕ siŕ stara│:) Pozdrawiam A oto wspomniany szkic
@seba@ Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 Ja bym tu widzial dziewczyne na roweze, rozwiane wlosy itp... Duzo pracy przed toba jeszcze. Powodzenia. Pozdrawiam
MrRychu Napisano 27 Wrzesień 2003 Autor Napisano 27 Wrzesień 2003 Przyznam szczerze, że dziewczyna brzmi bardzo interesująco:P Ale boję się że mogę niepodołać modelowi jeszcze nie modelowałem człowieka, no ale zawsze musi być ten pierwszy raz, póki co zabieram się za scene:)
Batou Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 Myślę, że pomysł z dziewczyną na rowerze jest bardzo dobry. Gdzieś w tle można by było postawić jeszcze jakiś wiatrak. No ale decyzja należy do ciebie :). Powodzenia i czekam na pierwsze efekty. [soczek]
MrRychu Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 Hej mam pytanko, proszę o odpowiedź w miarę łopatologiczną:P Próbowałem zrobić podłoże, za pomocą modyfikatora Displace i bitmapy narysowanej w Photoshopie, niestety nie mogę osiągnąć wymaganego efektu, a przestawianie każdego vertexa na plane czy boxie raczej mnie nie rajcuje:( Próbowałem też za pomocą splainów ale mam małe problemy z połączeniem całego terenu w małe prostokąciki:( Muszę chyba trochę na tym więciej posiedzieć:) Może znacie jeszcze jakąś w miarę ciekawy sposób na stworzenie teranu? Thx za pozdrowienia, jak się uporam z tym terenem to wrzucę jakieś rendery narazie nie ma nic ciekawego więc szkoda wam zawracać głowę:P Pozdrawiam
@seba@ Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 Moze maksowy terrain, rysujesz sobie warstwice i po klopocie. Chyba jest najlatwiej. Co do efektow to nigdy nie robilem terenu wiec nie mam porownania
Bacry Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 A co było nie tak z displace? Zasadniczo drug jest wiele. Każda powinna być dobra. Nawet przesówanie vertexów. Tylko potem trzeba meshsmoth (chociaż nie koniecznie).
SiD Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 Hmmm pocztaek jest zawsze trudny ale sposób robieia zalezy od ciebie to ty bedziez to modelowal i jak ci jest najwygodniej to walsnie to :D p[owdzenia PS. niezly pomysl :D
MrRychu Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 Hej jestem w trakcie modelowania terenu cały czas, ale wpadłem w między czasie na nową koncepcję:) Spodobały mi się pomysł o dziewczynie i wiatraku, lekko to zmodernizowałem:D w oddali umieszczę młyn w postaci wiatraka:P Na pierwszym planie po prawej gdzie w sumie nic nie ma postawie czesciowo skoszone pole zyta pszenicy:) Obok pola przy drodze postawię wóz taki drewniany wypełniony ziarnem:P No i na drodze ta dziewczyna na rowerze machająca przyjaźnie gdzieś w stronę pola:)) Pomysł chyba fajny jak myślę:D Mam nadzieję tylko, że nie przerośnie on moich możliwości:(
szopa Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 mam nadzieje ze komp pociagnie ci to wszystko p.s moze teran przy uzyciu modyfikatora \"noise\" zrob. pozdrawiam i powodzenia przy pracy
MrRychu Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Napisano 30 Wrzesień 2003 Chyba się uporałem z terenem:D Zrobiłem jednak splainami:) Mam do Was pytanie, czy lepiej zrobić tą kępkę po środku drogi taką wyższą, czy też może wystarczy jak teksturkę nałożę?? Tu ten teren jako tako, ale jak na pierwszą prackę to już coś:P Teraz drzewa i krzaki by się przydało zrobić;/
@seba@ Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 Tutaj prawie nic nie widac, wrzuc jakies lepsze oswietlenie. Pozdrawiam
MrRychu Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Napisano 30 Wrzesień 2003 W sumie racja, nie wiele widać, przesylam kolejny updacik:D Wymodelowalem drzewka teraz glowie sie nad stworzeniem lisci:( Drzewo nie jest perfekcyjne ale to moje pierwsze drzewko:D
Batou Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 Troszkę ci to drzewo nie wyszło. Ciężko powiedzieć, co jest w nim nie tak, ale na pewno brakuje mu detali. Poza tym gałęzie w rzeczywistości nie są aż tak \"sztywne\". Przydało, by się jeszcze troszkę nad nim popracować :P. Wydaje mi się również, że dróżka powinna być raczej zagłębiona w ziemi. Trudny temat sobie wybrałeś. Ciężko jest zrobić przekonywujący krajobraz (wiem coś o tym). Życzę powodzenia i czekam na kolejne renderki.
MrRychu Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Napisano 30 Wrzesień 2003 Dodałem płotek, zrobiłem go z boxa za pomoca extrude, co do drzewa to prawda jest takie średnie, ale trudno powiedzieć co z nim nie tak, nie wiem może spróbuje je od nowa zrobić jako jedną bryłę, a nie kilka cylindrów hmm... pomyślę nad tym, a teraz zwracam się z pytaniem... Batou wspomniał o drodze no i właśnie chciałem to poprawić, ale bym musiał dodać kilka vertexów niestety nie wiem jak, to w tej chwili zrobić;/ Czy w ogóle można czy będę musiał od nowa drogę robić?? Chodzi o to, że jak cofnę się w modyfikatorach do edit splaine to potem jakieś jaja wychodzą hmm... Jeszczę posiedzę i pomyślę nadtym może na coś wpadnę:D A i w ogóle dzieki za zainteresowanie tematem:) PS. Nie wiem może mi się wydaje, ale wygląda to jakby namalował jakiś 4latek w paincie[lol2]
@seba@ Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 Proponuje ci zrob sobie plane\'a o zageszczeniu siatki jakie ci pasuje i wymodeluj to uzywajac editable poly, nastepnie meshsmooth. Taka moja rada. Krawedzie dodajesz za pomoca cut, bodz create edge z poziomu krawedzi. Punkty insert vertex z poziomu krawedzi. To tyle sprobuj tak to zrobic. Drzewka tez cylinder, editable poly i mesh smooth.
Swietlik Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 No, powiedzmy 8 latka, a to już nie jest tak tragicznie. Podłoże proponował bym zrobić map± Displacement, do tego dorzucić jakiej¶ ładnej zielonej trawki np. Druidem. Drzewko proponuje wymodelować od nowa, prz li¶ciach bawi±c się Shagiem. Następnie kilka dupereli w lowpoly z narzuconym meshsmothem, żebys się nie przemęczał i.... powinien wyj¶ć ładny krajobrazik. tutek podłoża z trawk± z pluginkiem druid zwyczajnie tutaj drzewko z wykorzystaniem Shaga standardowo a tu masz drobne upiększaj±ce elementy jak chmurki grzybki kwiatki [lol2][lol2][lol2][lol2] he he powodzenia, troche tego nawaliłem, ale teraz czekam na updajt :cool:
MrRychu Napisano 1 Październik 2003 Autor Napisano 1 Październik 2003 Dziŕki za tutorialki:) Nie wiem kiedy najbli┐szy apdejt bo muszŕ warunek na uczelni zaliczyŠ najpierw:( No ale w ka┐dej wolnej chwili bŕdŕ co tam mŕczy│ tego maxa:P Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się