Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, w 3d jestem raczej zielony, a i anatomii tak na porzadnie dopiero niedawno zaczalem sie uczyc (z loomisa na razie)

 

no i postanowilem nie tylko na kartce ale i w 3d (lowpoly, w przyszlosci pod gameart) pocwiczyc takie podstawy ludzika - sylwetka, glowne grupy miesniowe, proporcje.

 

Ocencie prosze jak wyszlo i czy jest to dobra metoda modelowania.

1202 trojkaty.

 

szuludzikyh7.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to jest absolutnie dobra metoda - ale wynik ci troche wyszedl slabo - po a) proporcje!!! po b) jak anatomicznie to sie bardziej poprzygladaj jak anatomia sie rozklada (glownie miesnie bo te sa najbardziej widoczne - chyba ze robisz jakiegos kompletnego chudzielca ktory wyglada jak worek...)

 

paoaa i trenuj - jak bede w domu to ci wrzuce moje prooby z odwzorowaniem anatomi....

Napisano

Szu - wymieszales gore od modela i dol zwyklego czlowieka (dwie sylwetki); cos przy biodrach jest nie tak...ale nei tak zeby straszylo;

jak juz to cwiczysz zrob wszystkie sylwetki modelowe (czyli czlowiek w proporcjach szaraczka), model i heroic, te trzy sylwetki maja znaczace roznice ( a niby to zawsze czlowiek, hehe) i bardzo sie przydaja w pracy z gameartem;

 

mesz na klacie do barkow bedzie Ci sie strasznie ciagnal, ale dopoki tego nei zrigujesz to Ci zlego slowa nie powiem, podlaczysz to kosci to sie dowiesz sam i bedziesz inaczej modele dlubal zeby sobie krwi nei napsuc :)

Napisano

moze to pomoze w jakis sposob - oczywiscie postac jako taka to sporych gabarytow miesniak wiec wszystko jest mocno pojechane (aczkolwiek w sumie raczej zgrabnie :)

 

duzo sobie pomagalem smoothgrupami (pomaga w rozroznieniu grup miesni itd.)

 

oczywiscie jeszcze tam sporo burakow - no ale moze akurat sie przyda

 

poapa

 

muskle.jpg

Napisano
  • Autor

no miesnie juz pociales - bo i wielkie sa :) - dzieki

 

trzeba bedzie porobic rozne sylwetki, nawet przesadzone :)

Napisano

no - nawet przesadzone - wtedy fajnie wylapac poszczegolne detale i sie pobawic w konkretne czesci ciala - np. zrobic malego kolesia z baardzo duzymi ramionami, strasznie umiesnionymi... tylko ze do tego trzeba miec troche podstaw - bo nic nie wyglada gorzej niz niezamierzona karykatura...

 

apoas i powodzenia :)

 

ps. najpierw tak czy siak polecam przerobic podstawowe proporcje i anatomie zeby wiedziec 'wo das hund liegt begraben' :)

Napisano

hejka!

 

toś z niego anabola zrobiiił !!! Pudzian do kwadratu ;-) - poszukaj na google jakichs referek, pełno tego tam. Do tego strony z mięśniakami itp. - Na CGTalk jest sporo thread'ów, w których użytkownicy zamieszczają swoje rysunki i ćwiczą anatomię - polecam !

Napisano
  • Autor

swego czasu to ja nawet cwiczyc zaczalem zeby referke w lustrze miec :) ale droga podobnie dluga jak w przypadku grafiki i wymaga rownie duzo samoazaparcia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności