Skocz do zawartości

Postac 3d: Podstawowe kształty i grupy miesniowe


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, w 3d jestem raczej zielony, a i anatomii tak na porzadnie dopiero niedawno zaczalem sie uczyc (z loomisa na razie)

 

no i postanowilem nie tylko na kartce ale i w 3d (lowpoly, w przyszlosci pod gameart) pocwiczyc takie podstawy ludzika - sylwetka, glowne grupy miesniowe, proporcje.

 

Ocencie prosze jak wyszlo i czy jest to dobra metoda modelowania.

1202 trojkaty.

 

szuludzikyh7.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

to jest absolutnie dobra metoda - ale wynik ci troche wyszedl slabo - po a) proporcje!!! po b) jak anatomicznie to sie bardziej poprzygladaj jak anatomia sie rozklada (glownie miesnie bo te sa najbardziej widoczne - chyba ze robisz jakiegos kompletnego chudzielca ktory wyglada jak worek...)

 

paoaa i trenuj - jak bede w domu to ci wrzuce moje prooby z odwzorowaniem anatomi....

Napisano

Szu - wymieszales gore od modela i dol zwyklego czlowieka (dwie sylwetki); cos przy biodrach jest nie tak...ale nei tak zeby straszylo;

jak juz to cwiczysz zrob wszystkie sylwetki modelowe (czyli czlowiek w proporcjach szaraczka), model i heroic, te trzy sylwetki maja znaczace roznice ( a niby to zawsze czlowiek, hehe) i bardzo sie przydaja w pracy z gameartem;

 

mesz na klacie do barkow bedzie Ci sie strasznie ciagnal, ale dopoki tego nei zrigujesz to Ci zlego slowa nie powiem, podlaczysz to kosci to sie dowiesz sam i bedziesz inaczej modele dlubal zeby sobie krwi nei napsuc :)

Napisano

moze to pomoze w jakis sposob - oczywiscie postac jako taka to sporych gabarytow miesniak wiec wszystko jest mocno pojechane (aczkolwiek w sumie raczej zgrabnie :)

 

duzo sobie pomagalem smoothgrupami (pomaga w rozroznieniu grup miesni itd.)

 

oczywiscie jeszcze tam sporo burakow - no ale moze akurat sie przyda

 

poapa

 

muskle.jpg

Napisano

no - nawet przesadzone - wtedy fajnie wylapac poszczegolne detale i sie pobawic w konkretne czesci ciala - np. zrobic malego kolesia z baardzo duzymi ramionami, strasznie umiesnionymi... tylko ze do tego trzeba miec troche podstaw - bo nic nie wyglada gorzej niz niezamierzona karykatura...

 

apoas i powodzenia :)

 

ps. najpierw tak czy siak polecam przerobic podstawowe proporcje i anatomie zeby wiedziec 'wo das hund liegt begraben' :)

Napisano

hejka!

 

toś z niego anabola zrobiiił !!! Pudzian do kwadratu ;-) - poszukaj na google jakichs referek, pełno tego tam. Do tego strony z mięśniakami itp. - Na CGTalk jest sporo thread'ów, w których użytkownicy zamieszczają swoje rysunki i ćwiczą anatomię - polecam !

Napisano

swego czasu to ja nawet cwiczyc zaczalem zeby referke w lustrze miec :) ale droga podobnie dluga jak w przypadku grafiki i wymaga rownie duzo samoazaparcia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności