syriusz 27 Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 Witam zamieszczam obrazek na którym jest kieszonka ze szkła ale coś nie daje rady odpowiednio nadać realistycznego materiału to co jest na czerwono zaznaczone to tylnia ścianka której nie widać poprzez szkło a powinno być widać ,słabe cienie i refrakcja jak to poprawić.
Marcin Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 Żeby szkło dobrze wyglądało nie wystarczy dać model na białego boxa. Musi się w nim jeszcze coś odbijać. Pokaż materiał szkła.
Karrde Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 Dodaj reflect na niskich wartościach (rzędu 20, 20, 20), reflect gloss. na coś rzędu 0.95. Dalej Fog Color na coś "szklanego" (jasny i mało nasycony niebiesko/zielony) i multiplier tegoz na około 0,15-0,2. I tak jak rzecze Marcin - musi mieć tez co odbijać. :) Ach - refracta nie dawaj na pełne 255,255,255 - raczej utnij po 20-30 z każdej wartości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się