Napisano 20 Wrzesień 200618 l Witam zamieszczam obrazek na którym jest kieszonka ze szkła ale coś nie daje rady odpowiednio nadać realistycznego materiału to co jest na czerwono zaznaczone to tylnia ścianka której nie widać poprzez szkło a powinno być widać ,słabe cienie i refrakcja jak to poprawić.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Żeby szkło dobrze wyglądało nie wystarczy dać model na białego boxa. Musi się w nim jeszcze coś odbijać. Pokaż materiał szkła.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Dodaj reflect na niskich wartościach (rzędu 20, 20, 20), reflect gloss. na coś rzędu 0.95. Dalej Fog Color na coś "szklanego" (jasny i mało nasycony niebiesko/zielony) i multiplier tegoz na około 0,15-0,2. I tak jak rzecze Marcin - musi mieć tez co odbijać. :) Ach - refracta nie dawaj na pełne 255,255,255 - raczej utnij po 20-30 z każdej wartości.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto