Napisano 21 Wrzesień 200618 l Cześć. Mam problem. nie wiem jak sprawić zeby materiał typy blend (albo jakis inny materiał tego typu) mial 2 lub więcej map "bumb". Jest to wogle możliwe? Jak ustawiam bumb na kazdej mapie składowej to wyświetlana jest tylko jedna. Dzieki pozdrawiam
Napisano 21 Wrzesień 200618 l wkładasz do kanału bump mapę mix. tam wkładasz 2 mapy i mixowanie na 50%
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Nie zależy :) (nie wiem jak to jest w maxwellu jest ale pewnie tak samo). Wystarczy zmixować na głównym materiale obie bumpmapy i z jego poziomu nimi sterować. Edit: Shit - wyprzedzony :). Ale niekoniecznie 50%. Przy założeniu że oba bumpy mają pełne levele bileli/czerni mix amount jest pochodną wzajemnego stosunku intensywności poszczególnych bumpów ;).
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Działa. Jak się nie renderuje to coś spartoliłeś. Nie używaj krzywej tylko mix amountu. Wytestuj czy poszczególne składowe mixa działają poprawnie. Jakby co to wyślij scene, bo to ewidentnie wina skopania ustawień.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto