Kolas Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Cześć. Mam problem. nie wiem jak sprawić zeby materiał typy blend (albo jakis inny materiał tego typu) mial 2 lub więcej map "bumb". Jest to wogle możliwe? Jak ustawiam bumb na kazdej mapie składowej to wyświetlana jest tylko jedna. Dzieki pozdrawiam
Hindus Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 nie bumb tylko bump - zależy czym renderujesz.
Lis Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 wkładasz do kanału bump mapę mix. tam wkładasz 2 mapy i mixowanie na 50%
Hynol Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Nie zależy :) (nie wiem jak to jest w maxwellu jest ale pewnie tak samo). Wystarczy zmixować na głównym materiale obie bumpmapy i z jego poziomu nimi sterować. Edit: Shit - wyprzedzony :). Ale niekoniecznie 50%. Przy założeniu że oba bumpy mają pełne levele bileli/czerni mix amount jest pochodną wzajemnego stosunku intensywności poszczególnych bumpów ;).
Kolas Napisano 21 Wrzesień 2006 Autor Napisano 21 Wrzesień 2006 nie mix nie działa, a renderuje w standardowym
Hynol Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Działa. Jak się nie renderuje to coś spartoliłeś. Nie używaj krzywej tylko mix amountu. Wytestuj czy poszczególne składowe mixa działają poprawnie. Jakby co to wyślij scene, bo to ewidentnie wina skopania ustawień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się