Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

Mam problem. nie wiem jak sprawić zeby materiał typy blend (albo jakis inny materiał tego typu) mial 2 lub więcej map "bumb". Jest to wogle możliwe? Jak ustawiam bumb na kazdej mapie składowej to wyświetlana jest tylko jedna. Dzieki pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 887
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wkładasz do kanału bump mapę mix. tam wkładasz 2 mapy i mixowanie na 50%

Napisano

Nie zależy :) (nie wiem jak to jest w maxwellu jest ale pewnie tak samo). Wystarczy zmixować na głównym materiale obie bumpmapy i z jego poziomu nimi sterować.

 

Edit: Shit - wyprzedzony :). Ale niekoniecznie 50%. Przy założeniu że oba bumpy mają pełne levele bileli/czerni mix amount jest pochodną wzajemnego stosunku intensywności poszczególnych bumpów ;).

Napisano

Działa. Jak się nie renderuje to coś spartoliłeś. Nie używaj krzywej tylko mix amountu. Wytestuj czy poszczególne składowe mixa działają poprawnie. Jakby co to wyślij scene, bo to ewidentnie wina skopania ustawień.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności