marq Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Siema. Temat ten jest kolejną desperacką próbą znalezienia odpowiedzi na pytania, których szukam już od długiego czasu, a dotyczących Finala i Mentala. Nie będę się rozpisywał. Zamieszczam niżej obrazki, które przedstawiają efekty świetlne podobne do tych które chcę uzyskać. Gdyby ktokolwiek wiedział jak je osiągnąć za pomocą jakiegokolwiek rendera byłbym wdzięczny.
naeq Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Hmmm... To 1 to porpsotu dprbze usatwione swiatło z poświatą (jeżeli chcesz taki efekt w maxie to wejdż do skryptów i załoncz skrypt "Bloom" i w Evenoment załoncz blooma... pobaw sie opcjami i tyle :)) Co do innych to w FR sa specialne pomoznicze obiekty do robienia światła z geometrii. Poczytaj tutariale w necie. Pozdro
marq Napisano 1 Październik 2006 Autor Napisano 1 Październik 2006 Pierwszy właściwie osiągam samym mult. w GI albo światła. trzeci po bardzo dlugim ustawianiu sss'a. czwarty to raczej output z fallofem. Drugi i czwarty nie mam pojęcia... Problem w tym że efekty są raczej cieniutkie i nie takie realistyczne jak bym chciał. Efekt najbardziej przeze mnie poszukiwany to widoczna poświata z obiektu. Jakoś nikt o tym nie pisze nigdzie w necie.
KLICEK Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 3,4,5 swiatlami fluorescencyjymi bym zrobil (defaltowe swiatelka) , 2 gie i odpowiedno ustawione e/w efektu blooma troche ;] no i 1 samym swiatlem troszke poprawionym w ps ;] efekt poswiat juz Ci ktos powiedzial odblokuj blooma
marq Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 A jak się robi światła fluorescencyjne??. Widziałem coś takiego kiedyś, ale wtedy chodziło tylko o szkło z rozmyciem... a pod nim lustro i obiekty z outputem. O to chodzi??
tweety Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 mareq: w mentalu tzw. poświatę można uzyskać poprzez materiał glow w standardzie mental ray'a: glow A material shader designedto simulate an object with internal lighting, as either an overall effect or specified with a texture map. With Glow you can now create glow maps that respond to light levels and overexposures in a photographic manner. jesli taki efekt cię zadowala: to wejdź tutaj: http://www.lume.com/tips/streetlights/ uzyskasz dzieki temu materiałowi niezłą poświatę wokół np: źródeł światła. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się