Shogun 3D Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Mam maxa 8 i Glu 3D do niego. Wszystko ładnie śmiga, póki nie dam cząsteczkom materiału przezroczystej cieczy. Robię to poprzez stworzenie materiału glu3dshader i nadania w pierwszym jego slocie materialu vrayglass, dla uproszczenia procedury. Altenatywne stosowanie posiadanego przeze mnie gotowca v-rayowego materiału wody tez mi wywala maxa. Wszystkie inne nieprzezroczyste materiały liczy i renderuje bezszmerowo. WTF?
SUPER_OkO Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 a probowales stworzyc wlasny material wody?? nie korzystajac z gotowca, bo byc moze jest jakis blad w tym shaderku i dlatego wywala
Shogun 3D Napisano 24 Wrzesień 2006 Autor Napisano 24 Wrzesień 2006 Hmmm... nie, nie próbowałem. Na razie mi kompik liczy cząsteczki, ale jak tylko skonczy, to zapisze plik i spróbuje to zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się