Napisano 24 Wrzesień 200618 l Mam maxa 8 i Glu 3D do niego. Wszystko ładnie śmiga, póki nie dam cząsteczkom materiału przezroczystej cieczy. Robię to poprzez stworzenie materiału glu3dshader i nadania w pierwszym jego slocie materialu vrayglass, dla uproszczenia procedury. Altenatywne stosowanie posiadanego przeze mnie gotowca v-rayowego materiału wody tez mi wywala maxa. Wszystkie inne nieprzezroczyste materiały liczy i renderuje bezszmerowo. WTF?
Napisano 24 Wrzesień 200618 l a probowales stworzyc wlasny material wody?? nie korzystajac z gotowca, bo byc moze jest jakis blad w tym shaderku i dlatego wywala
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Autor Hmmm... nie, nie próbowałem. Na razie mi kompik liczy cząsteczki, ale jak tylko skonczy, to zapisze plik i spróbuje to zrobić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto