Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam maxa 8 i Glu 3D do niego. Wszystko ładnie śmiga, póki nie dam cząsteczkom materiału przezroczystej cieczy. Robię to poprzez stworzenie materiału glu3dshader i nadania w pierwszym jego slocie materialu vrayglass, dla uproszczenia procedury. Altenatywne stosowanie posiadanego przeze mnie gotowca v-rayowego materiału wody tez mi wywala maxa.

Wszystkie inne nieprzezroczyste materiały liczy i renderuje bezszmerowo.

 

WTF?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 685
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a probowales stworzyc wlasny material wody?? nie korzystajac z gotowca, bo byc moze jest jakis blad w tym shaderku i dlatego wywala

Napisano
  • Autor

Hmmm... nie, nie próbowałem. Na razie mi kompik liczy cząsteczki, ale jak tylko skonczy, to zapisze plik i spróbuje to zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności