Skocz do zawartości

Scena 3D: niszczyciel


Huter

Rekomendowane odpowiedzi

Chwilowo low poly aż ogólny zarys powstanie ... potem będę wygładzał siatkę i urealniał

 

1.jpg

2.jpg

 

 

Niszczyciel ma być kolosalnym statkiem to też w finale nie będzie miał dużo detali (będzie pokazany ze sporej odległości ... tak przynajmniej ma to wyglądać ;P) ... dookoła niszczyciela będzie pełno małych statków które będą eksponował wielkość niszczyciela ... na razie troche mało daje ... ale z czasem to się rozwinie ;)

 

 

Finalna scena ma wyglądać tak:

 

-> Wielki niszyczyciel otoczony małymi stateczkami ... prawdopodobie scena będzie pokazywać w oddali planetę w kierunku której leci flota ...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Będe szczery: jest kiepsko.

Bez porządnej koncepcji nie ciągnij tego dalej - IMO.

O wiele lepsze efekty daje wcześniejsze zaprojektowanie tego co chcesz zrobic niż wymyślanie go na bierząco wraz z postępem prac.

Polecam lekture książek na temat designu. Tymczasem naprowadze Cie troche: bryła, którą zbudowałeś to chaos. To co czyni każdą forme piekną to relatywna harmonia symetrii elementów ją budujących - remember that.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

relatywna harmonia symetrii elementów ją budujących

 

a na polski mi to przełożysz? :D

 

stateczek fajny, ale tak imo to powinien byc właśnie ten jeden z małych stateczków krążacych wokół tego niszczyciela, bo ten obecny nie wnosi nic nowego. A jeśli ma być kolosalny i robić wrażenie, to imho powinien być bardziej oryginalny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiem że nie przepadam za statkami kosmicznymi w których można odnaleźć podobieństwa do samolotów. Jeszcze w myśliwcach jest to w jakimś stopniu do przyjęcia (stateczniki etc.) ale większe jednostki konstruowane na tą modłe są dla mnie nie do przyjęcia. I nie chodzi mi tu jedynie o obecność "skrzydeł" - taki Bird of Prey jest przecież śliczny.

 

Co do modelu to jestem na nie. Jakiś taki zbyt masywny a jednocześnie zbyt zfragmentowany. Jest z nim cos nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To początki ... na dole będzie miał coś jakby "doki" na mniejsze jednostki ... i być może będą one jakby startować (przygotowanie się do walki? ;P) ... też nie lubie statków kosmicznych wyglądających choć częściowo jak samoloty i zapewniam, że chce tego uniknąć ... napewno nie bedzie miał tak wyraźnego szpica ... czy ktoś ogląda serial StarGate Atlantis i widział statek Wraith? Wiem, że mój ma daleko do tego statku i to BARDZO daleko ... ... jednak w finale chciałbym uzyskać choć część efektu ...

 

Jeśli mi nie wyjdzie (a ciągnąc mam zamiar) to może jednak mianuje go jak radzi maczuga modelem które będą latać dookoła niszczyciela ... jeszcze się zobaczy ... widać kilka cienkich miejsc ... we wszystkich cienkich miejscach będzie coś dorobione ...

 

No i przypominam, że to low poly :-) ... gdy dojde z nim do chwili która mnie zadowoli - zaczne wygładzać kanty

 

 

Dla tych co nie widzieli SGA i statku Wraith

 

Hive_scale.jpg

 

Hiveships.jpg

 

W drugiej grafice statek Wraith jest na górze, a nie ten co wlatuje w hiperprzestrzeń (on ucieka przed dostaniem w "pupe" ;P)

 

Jak widać statek Wraith jest troche "samolowaty" ... nie mam zamiaru zrobić duplikata ... co z resztą widać ... ale to jest moja inspiracja ... naoglądałem się serialu i pomyślałem sobie: zrobie coś podobnego ... hehe :)

 

 

A tutaj wycinek tapety z Dedalusem (statek który ucieka w poprzedniej grafice)

 

dedalus.jpg

 

 

Dużo statków w SGA i SG troszeczke przypominają samoloty ... a to jest mój wzór i nic na to nie poradze ... będę się starał tego unikać no ale napewno coś z samolotu zostanie ... Dedalus ma nawet podobne dwie warswt "skrzydeł" co mój stateczek ... ale nie wiem czy będzie miał tyle detali :-/

 

 

 

I niech mi nikt nie mówi, że robie bez przemyślenia ... mam cały album tapet statków stargate i się nimi buzuje w czasie pracy =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaczekam z oceną do dalszej części prac. Fakt że hi poly może wiele zmienić. Dedalus jest jednak o wiele bardziej spłaszcony w stosunku do twojego modelu. Może pomyśl czy nie lepiej byłoby go również nieco "splaskacić".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja głównie inspiruje się statkiem Wraith + innymi ... ale głównie Wraith ... nie dysponuje jednak ładną grafiką tego statku by pokazać jego istotę ... mam dużo grafik ale jakości mało dobrej ... jak będę w posiadaniu ładnego statku Wraith napewno zapodam ...

 

Krótko opiszę to co w statku Wraith mi się najbardziej spodobało i będę chciał uzyskać podobny wygląd: Posiada bardzo mało kantów w przeciwieństwie do Dedalusa ... statek Wraith ma pancerz który jest żywy i jak oberwie regeneruje się jak organizm żywy ... i też chyba będę miał zamiar pokryć mój stateczek takim pancerzem ...

 

I dla porównania popatrzcie na pierwszą grafę gdzie widać siatke statku Wraith ... widzicie to takie małe jasno zielone? To Dedalus ... Taka mała różnica wielkości =) ... Dedalus wygląda solidnie ... ale przy statku Wraith jest maluśki =) ... na szczęście Dedalus jest bardzo szybki co daje mu czasem spore możliwosci przy walce z Wraith ale i tak najczęśniej kończy tak jak widać w grafie 2 ... ucieka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności