c4rl0s Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Mam problemik z uzyskaniem realnego oswietlenia manowicie niewidac u mnie mocnego swiatła takiegop jak daje słonce renderuje v-rayem w scenie sa w oknach plejny v-rayowe opraz target direct imitujący słonce i własnie nie widac róznicy pomózcie moze jakies konkretne ustawaienia swiatła albo rendera moze inne trypy swiatła sam juz niewiem
Zbychowaty Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 oj...wyglada jakbys cale wnetrze wysmarowal jakims olejem...blyszczy sie jak diabli:( Dziwne rzeczy dzieja sie z oknem po lewej stronie. Poza tym jakies klamki by sie przydaly i widok za oknem. Ponad to strasznie pusto. Dorob cos. Pozdrawiam.
merv_ Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 do slonca uzyj v-ray sun lub sky (chyba jedno i drugie) bo juz nie pamietam :)
siwy Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 straszne kolory. w vray sun na tym etapie może się nie baw bo ci będzie jeszcze trudniej. Zobacz czy masz ustawione dla directa cienie vrayshadow, sprawdź też czy szyby w oknie ci nie blokują dostępu światła.
skiki Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 proponuje przeczytac light contest ;] tam był omowiony aspekt oswietlenia, glownie w v-rayu :)
Kr3tz Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 http://www.max3d.pl/tut.php?id=245 moze ten tutek cos ci pomoze...
c4rl0s Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 dzikei panowie za szybki odzew co do tekstur to jeszce próby niewarzne jest to porostu musze uzyskac efekt własnie słonca niestety w wersji vraya która posiadam 1,48cos tam nienma sun ani sky wiec kiszka co do tego musze rozwiazac to w inny spsób mam takie problemy bo przesiadłem sie z mentala i narazie niezabardzo czuje temat plany vray w oknach + ies sun primary gi indirect high secondary light cache antyalising filter catmull-room sampler adaptive QMC color maping exponential dalej niemam wyraznego miekkiego oswietlenia słonecznego wpadajacego przez okno pomózcie: ps.jak zniwelowac szum toznaczy jakie opcje podrasowac?
Liber Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Wywal te ies sun i wstaw direct light. Materiał podłogi ten z tyłu wygląda jak po niedawnej działalności mopu. Czym pokryty jest sufit i kanapa(?)?
Zbychowaty Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Oj... wszystko sie błyszczy jak psu ".." na wielkanoc. Samo wnetrze jest dziwne. Szafka - gablotka na wina? Sofy w tym miejscu nie pasuja. Wygladaja jakby byly z ceramiki lub lakierowanego styropianu. Widok za oknem po prawej stronie skłocony perspektywą z wnetrzem. Co sie dzieje za oknami w pomieszczeniu z blyszczaca podloga? W ogole jak TY te okna zamontowaleś? Jak je otworzyc? Gdzie sa klamki? Gdzie jakies lampy?
c4rl0s Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 chłopaki mi chodzi tylko oto zeby uzyskac efekt realnej scenki dziennej oswietlenie to nie trafi ani do vipa ani nigdzie porostu che obczuć vraya wiec prosze tylko o pomoc co do oswietlenia i nie oceniajcie scenki bo odpoczatku ona niemiała podlegac ocenie ona sie nieliczy tylko efekt realnego oswietlenia jeszce raz prosze o pomoc
Liber Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Ale na to czy scena będzie realistyczna czy nie wpływa wiele czynników, nie tylko dobre oświetlenie. Ważne są również materiały, modele, ustawienia rendera itd. Co do oświetlenia: proponuje wstawić w każde okno vraylight plus do tego target direct light daleko nad pomieszczeniem które będzie symulować słońce. Porównując poprzedni render do ostatniego wykonałeś duży krok do przodu. BTW. nie vip, tylko wip - work in progress Pozdro
c4rl0s Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 noz ze swiatłem sobie jakos poradziłem jeszce drobne poprawki ale pojawił sie nastepny problem mianowicie szum i tutaj zonowusz moja prosba pomózcie powiedzcie gdzie mam co ustawic zeby pozbyc sie tegop szumu pilzzzzzzzzzz
Liber Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 polecam to: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_qmc.htm
c4rl0s Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 kurcze dzieki liber ale dalej niemoge pozbyc sie tego szumu niewiem co robić:
c4rl0s Napisano 13 Październik 2006 Autor Napisano 13 Październik 2006 niewiem co zrobic zeby wygldało realistyczniej pomózcie dzieki
Eden-3d Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 Witam! proponowal bym wywalic sciane po lewej i inaczej rozplanowac to wszysko ,no i wywal te straszne bloki z za okien...pozdro!
salvage Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 Co ja od siebie, bo nie znam sie na wizualizacjach. Materiał szkła na stoliku w sumie ciekawy, tyle, że nie widziałem jeszcze takiego (mało widzialem) ;-P Przywale sie do otoczenia, bo nie gra troche. Przydaloby się może zrobić te bloki w tle nie jako environment, ale poprostu nałożyć na pudełka w pewnej odleglości, bo zdjecia mają to do siebie, że spłaszczają wszystko i przez to nie oddają odległości. Z kanapami cos nie pasuje, są zbyt surowe, ja bym na tym nie usiadl :P Z czego ma być docelowo ten sufit, takiego też nie widzialem :-P
c4rl0s Napisano 13 Październik 2006 Autor Napisano 13 Październik 2006 sufit jest pokryty specjalna folia dostepna dla każdego w cenie 400zł za metr kwadratowy kanapy wzietę sa z włoskiego katalogu 2004 chociaz przyznaje ze poracowac musze nad ich materiałem co do szkła stolika jest to zwykłe piaskowane szkło no i poracuje nad blokami za oknem dzieki pozdro
Arxis Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 drzewa zza okna jak z bajki, doprawdy, troszkę za mało realistyczne, jeśli chcesz je koniecznie zachować, to znajdź jakąś paczkęz roślinkami w necie. jak dla mnie poducha na kanapie jest trochę zbyt kanciasta. nadal łamie się perspektywa widoku zza okien, ale chyba nie mogę ci nic doradzić.
Arxis Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 pisał o jakiejś folli sufitowej za 400zł. ja bym sobie darował, ale to jego projekt. no i proszę cię, kanapy wyglądają jakby były zrobione z lodów waniliowych. Albo styropianu.
Liber Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 Co do tego szumu: zwiększ wartość subdivs przy Vraylights. Pozatym to co wyżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się