Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

przepraszam za ten dosc banalny temat ale kazdy pewnie mial takie problemy na poczatku. a wiec, jak wzucic te blueprinty do max\'a ? tak jak np. tu :

 

viewthread.php?action=attachment&tid=4810&pid=50971

 

siedze w maxie od tygodnia i dopiero sie ucze, wiem ze trzeba wzucic na \"plane\" bitmape ale pozniej trzeba ja wyrenderowac zeby zobaczyc to... jednym slowem: pomocy.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zakładając, że wiesz to, o czym napisałeś:

 

Gdy w edytorze materiałów umieszczałeś bitmapę w kanale diffuse, powinieneś był jeszcze zaznaczyć ikonkę o nazwie \'show map in viewport\' (taka biało niebieska kostka). Teraz będzie widać nałożoną teksturę w oknie perspective. Aby było widać w pozostałych, musisz kliknąć na napisy top/front/left prawym klawiszem i wybrać smooth+highlights.

 

Powodzenia.

Napisano

oto wlasnie mi chodzilo, dzieki. tylko ze jakosc jest tragiczna a jak klikam prawym przyciskiem do nie mam takich opcji jak napisales...

 

Napisano

jakość jest tragiczna (pixeloza) ze względu na ustawienia driver\'a. Wejdź w customize, preferences. Następnie znajdź konfigurowanie driver\'ów (nie pamiętam, która zakładka) i tam wybierasz jakość wyświetlania bitmap. Zaznacz w obydwu rzędach największą wartość (1024 i 512) i zaznacz także \'match as close as possible\'.

Pixeloza zniknie.

 

A to, że nie masz tego menu, przy klikaniu w napisy w viewporcie, to nie mam pojęcia z jakiego powodu... na pewno klikasz w to o czym pisałem??

Napisano

mam ten sam problem co Siano. jakos blue printow jest tragiczna. zrobilem to co radzi VGT i nic to nie pomoglo.

mam GeForca F/X i max chodzi mi na OpenGL. jakies pomysly jak to naprawic?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności