Siano Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 witam przepraszam za ten dosc banalny temat ale kazdy pewnie mial takie problemy na poczatku. a wiec, jak wzucic te blueprinty do max\'a ? tak jak np. tu : siedze w maxie od tygodnia i dopiero sie ucze, wiem ze trzeba wzucic na \"plane\" bitmape ale pozniej trzeba ja wyrenderowac zeby zobaczyc to... jednym slowem: pomocy.
VGT Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 Zakładając, że wiesz to, o czym napisałeś: Gdy w edytorze materiałów umieszczałeś bitmapę w kanale diffuse, powinieneś był jeszcze zaznaczyć ikonkę o nazwie \'show map in viewport\' (taka biało niebieska kostka). Teraz będzie widać nałożoną teksturę w oknie perspective. Aby było widać w pozostałych, musisz kliknąć na napisy top/front/left prawym klawiszem i wybrać smooth+highlights. Powodzenia.
Siano Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 oto wlasnie mi chodzilo, dzieki. tylko ze jakosc jest tragiczna a jak klikam prawym przyciskiem do nie mam takich opcji jak napisales...
VGT Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 jakość jest tragiczna (pixeloza) ze względu na ustawienia driver\'a. Wejdź w customize, preferences. Następnie znajdź konfigurowanie driver\'ów (nie pamiętam, która zakładka) i tam wybierasz jakość wyświetlania bitmap. Zaznacz w obydwu rzędach największą wartość (1024 i 512) i zaznacz także \'match as close as possible\'. Pixeloza zniknie. A to, że nie masz tego menu, przy klikaniu w napisy w viewporcie, to nie mam pojęcia z jakiego powodu... na pewno klikasz w to o czym pisałem??
Siano Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 ok, faktycznie zle cie zrozumialem, wszystko teraz jest wporzadku, dzieki.
xMark Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 mam ten sam problem co Siano. jakos blue printow jest tragiczna. zrobilem to co radzi VGT i nic to nie pomoglo. mam GeForca F/X i max chodzi mi na OpenGL. jakies pomysly jak to naprawic?
SansSerif Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Zaznacz ikonkę o nazwie \'show map in viewport\' (taka biało niebieska kostka) jak to napisal VGT ale w slocie bitmapy a nie w materiale.
Rekomendowane odpowiedzi