Napisano 28 Wrzesień 200321 l witam przepraszam za ten dosc banalny temat ale kazdy pewnie mial takie problemy na poczatku. a wiec, jak wzucic te blueprinty do max\'a ? tak jak np. tu : siedze w maxie od tygodnia i dopiero sie ucze, wiem ze trzeba wzucic na \"plane\" bitmape ale pozniej trzeba ja wyrenderowac zeby zobaczyc to... jednym slowem: pomocy.
Napisano 28 Wrzesień 200321 l Zakładając, że wiesz to, o czym napisałeś: Gdy w edytorze materiałów umieszczałeś bitmapę w kanale diffuse, powinieneś był jeszcze zaznaczyć ikonkę o nazwie \'show map in viewport\' (taka biało niebieska kostka). Teraz będzie widać nałożoną teksturę w oknie perspective. Aby było widać w pozostałych, musisz kliknąć na napisy top/front/left prawym klawiszem i wybrać smooth+highlights. Powodzenia.
Napisano 29 Wrzesień 200321 l Autor oto wlasnie mi chodzilo, dzieki. tylko ze jakosc jest tragiczna a jak klikam prawym przyciskiem do nie mam takich opcji jak napisales...
Napisano 29 Wrzesień 200321 l jakość jest tragiczna (pixeloza) ze względu na ustawienia driver\'a. Wejdź w customize, preferences. Następnie znajdź konfigurowanie driver\'ów (nie pamiętam, która zakładka) i tam wybierasz jakość wyświetlania bitmap. Zaznacz w obydwu rzędach największą wartość (1024 i 512) i zaznacz także \'match as close as possible\'. Pixeloza zniknie. A to, że nie masz tego menu, przy klikaniu w napisy w viewporcie, to nie mam pojęcia z jakiego powodu... na pewno klikasz w to o czym pisałem??
Napisano 29 Wrzesień 200321 l Autor ok, faktycznie zle cie zrozumialem, wszystko teraz jest wporzadku, dzieki.
Napisano 27 Grudzień 200321 l mam ten sam problem co Siano. jakos blue printow jest tragiczna. zrobilem to co radzi VGT i nic to nie pomoglo. mam GeForca F/X i max chodzi mi na OpenGL. jakies pomysly jak to naprawic?
Napisano 27 Grudzień 200321 l Zaznacz ikonkę o nazwie \'show map in viewport\' (taka biało niebieska kostka) jak to napisal VGT ale w slocie bitmapy a nie w materiale.