tomaszr Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Jak w temacie który program byłby najepszy bo robię w Maya 7 PLE ale nieda tego zapisać w formacie .avi czy .mov. Myślałem o 3d studio max 8 ale niewiem gdzie ściągnąć. Próbowałem triala ale nieda. Poradżcie coś. Z góry dzięki
Leleń Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 najlepszy do konwetowania do avi? albo ogolnie do 3d? a moze do animek? albo to radzenia? hmm moze do ... triala mozesz sciagnac z autodesku po rejestracji
piotrek Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Każdy ci powie, że nie renderuje się animacji do formatu mov czy avi, tylko do serii pojedynczych klatek (JPG, TGA, TIFF, PNG etc.), a następnie składa się to w przeznaczonym do tego programie (np. VirtualDub).
Master Kiełbaster Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 nie pakuj się w 3ds maxa :*
streaker Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Master - ciebie płacą za sianie takiej propagandy ? Bo wyobraź sobie, są ludzie, którzy używają maxa i są z niego zadowolenii... :P
KLICEK Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Streaker sa to ludzie ktorzy nie mieli doczynienia z innym softem ;))) a tak na serio max jest dobry ;] nawet
Gość Deler Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 max niejest zly ale sypie sie wielu miejscach nie tak jak mayka, ktora zreszta tez sie sypie. Jak w zyciu :D
muody Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 myślę, że chodzi o konwerter DVD - Avi / Mov. słyszałem o takim pluginie do maxa, co pobiera zawartość wybranego okna i zapisuje jako render. potem, tak jak piotrek mówił użyj VirtualDub'a podobno jest kombinacja klawiszy do Painta która przełącza go w tryb animacji, wtedy ci wystarczy eksportować GIFa do AVI
JmTm00 Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 lol a ja jednak mam wrazenie ze autor nie wie ze majce jednak mozna zapisać do formatu avi :| a co do wyzszości majki nad maxiem (łaaachahcahca) to dzisiaj sie dowiedziałem ze do majki trzeba podobno ściagnać pluga do aby wogóle móc zmirrorować obiekt :| Niee no to powaznie było czy mnie sie wkreca :O
Master Kiełbaster Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Trzeba przepisywać wszystkie współrzędne wierzchołków ręcznie, tyle że z minusikiem :* 1
streaker Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 słyszałem o takim pluginie do maxa, co pobiera zawartość wybranego okna i zapisuje jako render. Jesli chodzi o to: Tools -> Grab Viewport...
piotrek Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Można sobie napisac pluga (skrypt) ;) W Maya 7.0 jest polecenie Mirror Geometry, nie wiem, jak we wcześniejszych wersjach.
tomaszr Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 Dobra wybrałem. MAIKA i zaczynam robić animację.
tomaszr Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to się zapisuje, konwenteruje bo sam coś prubowałem ale mi nie wychodzi. PLISS :) PLIKU NIE WSTAWIE BO MA AŻ 18 MB
piotrek Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Otwórz okno Render Settings i na zakładce Common w polu Image Format wybierz AVI. Upewnij się, że w polu Frame/Animation Ext masz wybrane name.ext (MultiFrame). Nastęnie, poniżej, ustaw odpowiednie parametry Start Frame, End Frame oraz By Frame, które odpowiadają za zakres renderowanej animacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się