Napisano 1 Październik 200618 l Jak w temacie który program byłby najepszy bo robię w Maya 7 PLE ale nieda tego zapisać w formacie .avi czy .mov. Myślałem o 3d studio max 8 ale niewiem gdzie ściągnąć. Próbowałem triala ale nieda. Poradżcie coś. Z góry dzięki
Napisano 1 Październik 200618 l najlepszy do konwetowania do avi? albo ogolnie do 3d? a moze do animek? albo to radzenia? hmm moze do ... triala mozesz sciagnac z autodesku po rejestracji
Napisano 1 Październik 200618 l Każdy ci powie, że nie renderuje się animacji do formatu mov czy avi, tylko do serii pojedynczych klatek (JPG, TGA, TIFF, PNG etc.), a następnie składa się to w przeznaczonym do tego programie (np. VirtualDub).
Napisano 2 Październik 200618 l Master - ciebie płacą za sianie takiej propagandy ? Bo wyobraź sobie, są ludzie, którzy używają maxa i są z niego zadowolenii... :P
Napisano 2 Październik 200618 l Streaker sa to ludzie ktorzy nie mieli doczynienia z innym softem ;))) a tak na serio max jest dobry ;] nawet
Napisano 2 Październik 200618 l max niejest zly ale sypie sie wielu miejscach nie tak jak mayka, ktora zreszta tez sie sypie. Jak w zyciu :D
Napisano 3 Październik 200618 l myślę, że chodzi o konwerter DVD - Avi / Mov. słyszałem o takim pluginie do maxa, co pobiera zawartość wybranego okna i zapisuje jako render. potem, tak jak piotrek mówił użyj VirtualDub'a podobno jest kombinacja klawiszy do Painta która przełącza go w tryb animacji, wtedy ci wystarczy eksportować GIFa do AVI
Napisano 3 Październik 200618 l lol a ja jednak mam wrazenie ze autor nie wie ze majce jednak mozna zapisać do formatu avi :| a co do wyzszości majki nad maxiem (łaaachahcahca) to dzisiaj sie dowiedziałem ze do majki trzeba podobno ściagnać pluga do aby wogóle móc zmirrorować obiekt :| Niee no to powaznie było czy mnie sie wkreca :O
Napisano 3 Październik 200618 l Trzeba przepisywać wszystkie współrzędne wierzchołków ręcznie, tyle że z minusikiem :*
Napisano 3 Październik 200618 l słyszałem o takim pluginie do maxa, co pobiera zawartość wybranego okna i zapisuje jako render. Jesli chodzi o to: Tools -> Grab Viewport...
Napisano 3 Październik 200618 l Można sobie napisac pluga (skrypt) ;) W Maya 7.0 jest polecenie Mirror Geometry, nie wiem, jak we wcześniejszych wersjach.
Napisano 3 Październik 200618 l Autor Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to się zapisuje, konwenteruje bo sam coś prubowałem ale mi nie wychodzi. PLISS :) PLIKU NIE WSTAWIE BO MA AŻ 18 MB
Napisano 3 Październik 200618 l Otwórz okno Render Settings i na zakładce Common w polu Image Format wybierz AVI. Upewnij się, że w polu Frame/Animation Ext masz wybrane name.ext (MultiFrame). Nastęnie, poniżej, ustaw odpowiednie parametry Start Frame, End Frame oraz By Frame, które odpowiadają za zakres renderowanej animacji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto