Skocz do zawartości

Bryce :/ znowu problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od tej pory będe tylko w tym temacie pytał o bryce ;p.A tak mam taki problem :/ z texturowaniem bo w tych tutorialach to wydaje mi się że bryce 3d było lepsze niż bryce 5.0. Gdyż, na tutorialach z http://www.3dlinks.com/links.cfm?categoryid=13&subcategoryid=108 mają taką ładną wode i np. ten wodospad, chciałbym o texturować, lecz nie moge gdyż nie mam ani jednej wodnej textury !! Pomocy skąd mam wziąść jakąś fajną texture i jak coś to proszę jeszce o pomoc w znalezieniu textury w bryce może tam jakaś jest :?? z góry wielkie dzięki !

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W sumie to te góry mało fajne są, detali im brakuje, jakaś procedularna displacement mapa by się przydała. Ale nie o tym mowa... Z Bryce nie mam doświadczenia, jedyne programy do generowania krajobrazu jakie znam to Terragen i Vue ;]. Te niebieskie góry są spowodowane zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. Jak wyrenderować to w jednym passie Ci niestety nie powiem, ale możesz wyrenderować sobie z-depth i na jego podstawie utworzyć mgłę w sofcie do compositingu.

 

Co do górnego posta to fajne tekstury się znajduje w necie albo robi samemu, zresztą wydaje mi się że nie odróżniasz tekstury od shadera.

Napisano

Górna zakładka Sky&Fog okienko Haze ,wskazujesz okienko jest tam kilka takich miniaturek-widoczków i przesuwając myszką zwiekszasz lub zmniejszasz ten parametr w lewym dolnym rogu wyświetla się skala cyfrowa i nazwa wskazanej opcji, w malarstwie to sie nazywa perspektywa powietrzna,dalekie obiekty staja się błękitne z powodu atmosfery- powietrza.

 

07a1c6ebfeca348cm.jpg

Napisano

Ustaw na 50 i zrób render jeśli jest źle to 10 do góry lub dołu i znowu render aż efekt będzie zadowalający :).

Ustawienia zależą od odległości obiektu od kamery im obiekt dalej tym mniejsza wartość Haze wystarczy.

Napisano

Oki tak jest dobrze ;-). A odległość ustala się tak, że się daje to poprostu wysoko tam na taką linie i wyłączasz cienie i zmniejszasz i robisz haze i wtedy są daleko i niebieskie :]

Napisano

Witam. Prosiłbym was o pomoc, o 2 rzeczy.1.Mam taki problem w bryce ^^ Widze na stronach obojętnie jakich, gdzie są galerie z bryce to na tych galeriach, są rzeki niewiem jak oni to zrobili. Ja umiem tylko zrobić tak, aby woda była na całej mapie, a nie tylko taki mały kawałek...2.Czy znacie może jakieś tutki do bryce gdzie jest opisane jak tam się modeluje... Gdyż, ja umiem tylko robić krajobrazy, a chciałbym coś sobie wymodelować tak jak ten koleś z http://www.bryce.pl przecież ten samolot jest świetny albo tir..Proszę pomóżcie .........




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności