FunnyBunny Napisano 1 Październik 2006 Share Napisano 1 Październik 2006 Od tej pory będe tylko w tym temacie pytał o bryce ;p.A tak mam taki problem :/ z texturowaniem bo w tych tutorialach to wydaje mi się że bryce 3d było lepsze niż bryce 5.0. Gdyż, na tutorialach z http://www.3dlinks.com/links.cfm?categoryid=13&subcategoryid=108 mają taką ładną wode i np. ten wodospad, chciałbym o texturować, lecz nie moge gdyż nie mam ani jednej wodnej textury !! Pomocy skąd mam wziąść jakąś fajną texture i jak coś to proszę jeszce o pomoc w znalezieniu textury w bryce może tam jakaś jest :?? z góry wielkie dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyBunny Napisano 22 Październik 2006 Autor Share Napisano 22 Październik 2006 Pisze w tym poście gdyż ktoś mi powiedział mi abym nie zakładał nowych postów wieć pisze tu. A, więc tak, mam problem w bryce gdyż niewiem jak zrobić takie fajne niebieskie góry, takie jakie śa naprawde na świecie ... Niebieskie czyli takie w oddali jakie są tu ... http://www.daz3d.com/support/tutorial/tutorial.php?id=1879 Proszę pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathix Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 W sumie to te góry mało fajne są, detali im brakuje, jakaś procedularna displacement mapa by się przydała. Ale nie o tym mowa... Z Bryce nie mam doświadczenia, jedyne programy do generowania krajobrazu jakie znam to Terragen i Vue ;]. Te niebieskie góry są spowodowane zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. Jak wyrenderować to w jednym passie Ci niestety nie powiem, ale możesz wyrenderować sobie z-depth i na jego podstawie utworzyć mgłę w sofcie do compositingu. Co do górnego posta to fajne tekstury się znajduje w necie albo robi samemu, zresztą wydaje mi się że nie odróżniasz tekstury od shadera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 Górna zakładka Sky&Fog okienko Haze ,wskazujesz okienko jest tam kilka takich miniaturek-widoczków i przesuwając myszką zwiekszasz lub zmniejszasz ten parametr w lewym dolnym rogu wyświetla się skala cyfrowa i nazwa wskazanej opcji, w malarstwie to sie nazywa perspektywa powietrzna,dalekie obiekty staja się błękitne z powodu atmosfery- powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyBunny Napisano 22 Październik 2006 Autor Share Napisano 22 Październik 2006 WIelkie dzięki zeet. A tak jakie ty proponujesz tam liczby dać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 Ustaw na 50 i zrób render jeśli jest źle to 10 do góry lub dołu i znowu render aż efekt będzie zadowalający :). Ustawienia zależą od odległości obiektu od kamery im obiekt dalej tym mniejsza wartość Haze wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyBunny Napisano 23 Październik 2006 Autor Share Napisano 23 Październik 2006 Oki tak jest dobrze ;-). A odległość ustala się tak, że się daje to poprostu wysoko tam na taką linie i wyłączasz cienie i zmniejszasz i robisz haze i wtedy są daleko i niebieskie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyBunny Napisano 14 Listopad 2006 Autor Share Napisano 14 Listopad 2006 Witam. Prosiłbym was o pomoc, o 2 rzeczy.1.Mam taki problem w bryce ^^ Widze na stronach obojętnie jakich, gdzie są galerie z bryce to na tych galeriach, są rzeki niewiem jak oni to zrobili. Ja umiem tylko zrobić tak, aby woda była na całej mapie, a nie tylko taki mały kawałek...2.Czy znacie może jakieś tutki do bryce gdzie jest opisane jak tam się modeluje... Gdyż, ja umiem tylko robić krajobrazy, a chciałbym coś sobie wymodelować tak jak ten koleś z http://www.bryce.pl przecież ten samolot jest świetny albo tir..Proszę pomóżcie ......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi