Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Od tej pory będe tylko w tym temacie pytał o bryce ;p.A tak mam taki problem :/ z texturowaniem bo w tych tutorialach to wydaje mi się że bryce 3d było lepsze niż bryce 5.0. Gdyż, na tutorialach z http://www.3dlinks.com/links.cfm?categoryid=13&subcategoryid=108 mają taką ładną wode i np. ten wodospad, chciałbym o texturować, lecz nie moge gdyż nie mam ani jednej wodnej textury !! Pomocy skąd mam wziąść jakąś fajną texture i jak coś to proszę jeszce o pomoc w znalezieniu textury w bryce może tam jakaś jest :?? z góry wielkie dzięki !

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Pisze w tym poście gdyż ktoś mi powiedział mi abym nie zakładał nowych postów wieć pisze tu.

A, więc tak, mam problem w bryce gdyż niewiem jak zrobić takie fajne niebieskie góry, takie jakie śa naprawde na świecie ... Niebieskie czyli takie w oddali jakie są tu ...

http://www.daz3d.com/support/tutorial/tutorial.php?id=1879

Proszę pomóżcie

Napisano

W sumie to te góry mało fajne są, detali im brakuje, jakaś procedularna displacement mapa by się przydała. Ale nie o tym mowa... Z Bryce nie mam doświadczenia, jedyne programy do generowania krajobrazu jakie znam to Terragen i Vue ;]. Te niebieskie góry są spowodowane zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. Jak wyrenderować to w jednym passie Ci niestety nie powiem, ale możesz wyrenderować sobie z-depth i na jego podstawie utworzyć mgłę w sofcie do compositingu.

 

Co do górnego posta to fajne tekstury się znajduje w necie albo robi samemu, zresztą wydaje mi się że nie odróżniasz tekstury od shadera.

Napisano

Górna zakładka Sky&Fog okienko Haze ,wskazujesz okienko jest tam kilka takich miniaturek-widoczków i przesuwając myszką zwiekszasz lub zmniejszasz ten parametr w lewym dolnym rogu wyświetla się skala cyfrowa i nazwa wskazanej opcji, w malarstwie to sie nazywa perspektywa powietrzna,dalekie obiekty staja się błękitne z powodu atmosfery- powietrza.

 

07a1c6ebfeca348cm.jpg

Napisano

Ustaw na 50 i zrób render jeśli jest źle to 10 do góry lub dołu i znowu render aż efekt będzie zadowalający :).

Ustawienia zależą od odległości obiektu od kamery im obiekt dalej tym mniejsza wartość Haze wystarczy.

Napisano
  • Autor

Oki tak jest dobrze ;-). A odległość ustala się tak, że się daje to poprostu wysoko tam na taką linie i wyłączasz cienie i zmniejszasz i robisz haze i wtedy są daleko i niebieskie :]

Napisano
  • Autor

Witam. Prosiłbym was o pomoc, o 2 rzeczy.1.Mam taki problem w bryce ^^ Widze na stronach obojętnie jakich, gdzie są galerie z bryce to na tych galeriach, są rzeki niewiem jak oni to zrobili. Ja umiem tylko zrobić tak, aby woda była na całej mapie, a nie tylko taki mały kawałek...2.Czy znacie może jakieś tutki do bryce gdzie jest opisane jak tam się modeluje... Gdyż, ja umiem tylko robić krajobrazy, a chciałbym coś sobie wymodelować tak jak ten koleś z http://www.bryce.pl przecież ten samolot jest świetny albo tir..Proszę pomóżcie .........

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.