Napisano 1 Październik 200618 l zrobiłem tutka z global illumination z instrukcji mayki i za każdym razem kiedy używam tego typu generowania światła przy materiałach, które mają jakiegoś speculara, pojawiają mi się takie dziwne glutki w różnych miejscach obiektu, zazwyczaj nie tam gdzie występują rozbłyski materiału, kiedy używam lamberta wszystko jest gites, zwiększanie ilości generowanych fotonów, albo innych opcji upiększających nie afektuje tych miejsc w ogóle, stąd moje pytanie, czy to normalne zachowanie mentala ?? czy może to ja coś nie tak robie ??
Napisano 2 Październik 200618 l mi to wygląda na odbicia zmniejsz do zera reflectivity w sekcji Specular Shading materiału do postu na dole razor ja poprostu aktywnie sie udzielam :)
Napisano 2 Październik 200618 l Aye, to wyglada na reflections. Jezeli przerabiasz tutki, to zacznij od zapoznania sie z wlasciwosciami materialow, dzieki temu w przyszlosci bedziesz wiedzial co robisz. Zrob sobie tez siakas scenke do testow, np wewnatrz boxa ustaw sobie sphere i jakikolwiek inny obiekt, dorzuc 2 swiatla i pobaw sie opcjami materialow, zobacz sam za co odpowiada kazdy parametr i jak wplywa on na wyglad obiektow. ps. Fikolek, ty spamerze ;) 840 postow od Lutego ...jak tak dalej pojdzie to niedlugo dogonisz Hindusa i Kome
Napisano 2 Październik 200618 l Autor fikołek: wielkie dzięki :] razor: jak bym tak zrobił to fikołek nie miałby jak postów nabijać ;> a tak na serio to dzienx za porade
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto