Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

zrobiłem tutka z global illumination z instrukcji mayki i za każdym razem kiedy używam tego typu generowania światła przy materiałach, które mają jakiegoś speculara, pojawiają mi się takie dziwne glutki w różnych miejscach obiektu, zazwyczaj nie tam gdzie występują rozbłyski materiału, kiedy używam lamberta wszystko jest gites, zwiększanie ilości generowanych fotonów, albo innych opcji upiększających nie afektuje tych miejsc w ogóle, stąd moje pytanie, czy to normalne zachowanie mentala ?? czy może to ja coś nie tak robie ??

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi to wygląda na odbicia zmniejsz do zera reflectivity w sekcji Specular Shading materiału

 

do postu na dole

razor ja poprostu aktywnie sie udzielam :)

Napisano

Aye, to wyglada na reflections.

 

Jezeli przerabiasz tutki, to zacznij od zapoznania sie z wlasciwosciami materialow, dzieki temu w przyszlosci bedziesz wiedzial co robisz.

 

Zrob sobie tez siakas scenke do testow, np wewnatrz boxa ustaw sobie sphere i jakikolwiek inny obiekt, dorzuc 2 swiatla i pobaw sie opcjami materialow, zobacz sam za co odpowiada kazdy parametr i jak wplywa on na wyglad obiektow.

 

 

ps.

Fikolek, ty spamerze ;) 840 postow od Lutego ...jak tak dalej pojdzie to niedlugo dogonisz Hindusa i Kome

Napisano
  • Autor

fikołek: wielkie dzięki :]

razor: jak bym tak zrobił to fikołek nie miałby jak postów nabijać ;> a tak na serio to dzienx za porade

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności