heZrou Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 zrobiłem tutka z global illumination z instrukcji mayki i za każdym razem kiedy używam tego typu generowania światła przy materiałach, które mają jakiegoś speculara, pojawiają mi się takie dziwne glutki w różnych miejscach obiektu, zazwyczaj nie tam gdzie występują rozbłyski materiału, kiedy używam lamberta wszystko jest gites, zwiększanie ilości generowanych fotonów, albo innych opcji upiększających nie afektuje tych miejsc w ogóle, stąd moje pytanie, czy to normalne zachowanie mentala ?? czy może to ja coś nie tak robie ??
Destroyer Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 mi to wygląda na odbicia zmniejsz do zera reflectivity w sekcji Specular Shading materiału do postu na dole razor ja poprostu aktywnie sie udzielam :)
razor Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Aye, to wyglada na reflections. Jezeli przerabiasz tutki, to zacznij od zapoznania sie z wlasciwosciami materialow, dzieki temu w przyszlosci bedziesz wiedzial co robisz. Zrob sobie tez siakas scenke do testow, np wewnatrz boxa ustaw sobie sphere i jakikolwiek inny obiekt, dorzuc 2 swiatla i pobaw sie opcjami materialow, zobacz sam za co odpowiada kazdy parametr i jak wplywa on na wyglad obiektow. ps. Fikolek, ty spamerze ;) 840 postow od Lutego ...jak tak dalej pojdzie to niedlugo dogonisz Hindusa i Kome
heZrou Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 fikołek: wielkie dzięki :] razor: jak bym tak zrobił to fikołek nie miałby jak postów nabijać ;> a tak na serio to dzienx za porade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się