Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam zamiar skończyć w końcu jakiś model, tzn zrobić normalke, speculara itp

 

Narazie model prawie end, czekam na komentarze.

 

Renderki:

szary2gp0.th.jpg

szary1ub5.th.jpg

Siateczki:

10022006200641kj2.th.jpg

10022006200741cq8.th.jpg

 

polycount narazie wynosi około 820 trisów, wiem że to troche dużo jak napistolet ale mamy już 2006 rok wiec nie chciałem oszczędzać :P

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No trzeba przyznać, że nawet bardzo znajomo wygląda :) (eh Max Bolesny i te sprawy ;) )

Lufa mogła by być bardziej berettow’a (chodzi mi o sam przód pistoletu - do google odsyłać nie będę :) ) – tak po za tym to fajny gnacik ale czeka Cię jeszcze dużo pracy. Co do poly count’a to zależy do czego ma to być – jeśli do jakiegoś fpp’a to śmiało mógłbyś dociągnąć do 1k jak nie lepiej :)

P.S Będziesz modelował rękę do niego ?

Napisano
  • Autor

Widziałem to już kiedyś, ale teraz to mnie zabiłes, bo zawsze będę to widział jak będę otwierał ten wątek, i jak tu można pracować?

 

A tak poważnie:

10022006233430rk2.th.jpg

10022006233916he4.th.jpg

Napisano

jak narazie wyglada ok :)

Kurt, nie pokazuj takich renderów bo az sie robić odechciewa :D

pzdr

Napisano
  • Autor

Kurt, możesz usunąć te berette którą pokazałeś? Naprawde się odechciewa robić coś.

BTW Jestem w szkole, jak wróce to dam update'a.

Napisano

Ardeni nie idź w taką texture jak ta na modelu kurta. wyglada bardzo nienaturalnie bo każdy czarny pistolet jest robiony ze stopu który jest czarny więc takie odpryski są bardzo przekłamane. powtażam to nie jest malowane tutaj farba nie odpada !

 

twoja baretka ładna

Napisano
  • Autor

Mapowanko:

10032006201554qb8.th.jpg

10032006201641bl3.th.jpg

 

Planowo będą 2 texturki, jedna 1024px a druga 256px co z resztą widać po niektórych szczegółach mapowania.

pzdr :)

Napisano

mapowanie jest rozciągnięte na lufie i na górnej części baretki też troche mało kwadratowe,nie patrzałem się na referki, ale wydaje mi się, że model wporzo jest...

Napisano

Ardeni widze ze brakuje Ci odpowiedniego wzoru z ktorego moglbys podejrzec jak powinno wygladac prawidlowe mapowanie. Lapaj

417833ll9.th.jpg

Napisano
  • Autor

hehe widziałem już kiedyś te gatki XD A co do miejscami dziwnych "kwadratów" to są spowodowane tym ze siata uvw jest podzielona na części oczywiście i tak to wygląda. Dzisiaj pobawię się nad normalką w fotosklepie i maxie, a może coś zapokaże ;)

3mta sie

Napisano

no klamka całkiem przyjemna, obaczymy co dalej będzie, a i wsumie jestem przeciwny wklejaniu do nieswojego wątku obrazków, jeśli juz to linka lub miniature, nie zaśmieca się wtedy właścicielowi terenu

Napisano
  • Autor

OK powróciłem, czasu trochę się znalazło wiec pokazuje takie coś:

z tego mam zamiar wypalić wstępną normalkę:

 

10072006115925gr2.th.jpg

 

Ale pojawił się problem, o tym napisze za chwilę.

 

(po chwili)

 

Dlaczego w Cage w projekcji gdy Anmount ustawie jakąs wartość to niektóre vertexy zostają i poźniejmuszę e ręcznie przemieszczać?

 

Aha, wcześniej oczywiście dalem reset dla maxowej projekcji

 

adadsdasdadsadnf4.th.jpg

(zaznaczyłem na czerwono o co mi chodzi)

 

Napisano
  • Autor

Sorki ze pod swoim postem. Wie ktoś jak zaradzić moim dwóm problemom z poprzedniego posta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności