Napisano 2 Październik 200618 l Witam, mam zamiar skończyć w końcu jakiś model, tzn zrobić normalke, speculara itp Narazie model prawie end, czekam na komentarze. Renderki: Siateczki: polycount narazie wynosi około 820 trisów, wiem że to troche dużo jak napistolet ale mamy już 2006 rok wiec nie chciałem oszczędzać :P
Napisano 2 Październik 200618 l No trzeba przyznać, że nawet bardzo znajomo wygląda :) (eh Max Bolesny i te sprawy ;) ) Lufa mogła by być bardziej berettow’a (chodzi mi o sam przód pistoletu - do google odsyłać nie będę :) ) – tak po za tym to fajny gnacik ale czeka Cię jeszcze dużo pracy. Co do poly count’a to zależy do czego ma to być – jeśli do jakiegoś fpp’a to śmiało mógłbyś dociągnąć do 1k jak nie lepiej :) P.S Będziesz modelował rękę do niego ?
Napisano 2 Październik 200618 l Autor Widziałem to już kiedyś, ale teraz to mnie zabiłes, bo zawsze będę to widział jak będę otwierał ten wątek, i jak tu można pracować? A tak poważnie:
Napisano 3 Październik 200618 l jak narazie wyglada ok :) Kurt, nie pokazuj takich renderów bo az sie robić odechciewa :D pzdr
Napisano 3 Październik 200618 l Autor Kurt, możesz usunąć te berette którą pokazałeś? Naprawde się odechciewa robić coś. BTW Jestem w szkole, jak wróce to dam update'a.
Napisano 3 Październik 200618 l Ardeni nie idź w taką texture jak ta na modelu kurta. wyglada bardzo nienaturalnie bo każdy czarny pistolet jest robiony ze stopu który jest czarny więc takie odpryski są bardzo przekłamane. powtażam to nie jest malowane tutaj farba nie odpada ! twoja baretka ładna
Napisano 3 Październik 200618 l Autor Mapowanko: Planowo będą 2 texturki, jedna 1024px a druga 256px co z resztą widać po niektórych szczegółach mapowania. pzdr :)
Napisano 4 Październik 200618 l mapowanie jest rozciągnięte na lufie i na górnej części baretki też troche mało kwadratowe,nie patrzałem się na referki, ale wydaje mi się, że model wporzo jest...
Napisano 4 Październik 200618 l Ardeni widze ze brakuje Ci odpowiedniego wzoru z ktorego moglbys podejrzec jak powinno wygladac prawidlowe mapowanie. Lapaj
Napisano 4 Październik 200618 l Autor hehe widziałem już kiedyś te gatki XD A co do miejscami dziwnych "kwadratów" to są spowodowane tym ze siata uvw jest podzielona na części oczywiście i tak to wygląda. Dzisiaj pobawię się nad normalką w fotosklepie i maxie, a może coś zapokaże ;) 3mta sie
Napisano 5 Październik 200618 l no klamka całkiem przyjemna, obaczymy co dalej będzie, a i wsumie jestem przeciwny wklejaniu do nieswojego wątku obrazków, jeśli juz to linka lub miniature, nie zaśmieca się wtedy właścicielowi terenu
Napisano 7 Październik 200618 l Autor OK powróciłem, czasu trochę się znalazło wiec pokazuje takie coś: z tego mam zamiar wypalić wstępną normalkę: Ale pojawił się problem, o tym napisze za chwilę. (po chwili) Dlaczego w Cage w projekcji gdy Anmount ustawie jakąs wartość to niektóre vertexy zostają i poźniejmuszę e ręcznie przemieszczać? Aha, wcześniej oczywiście dalem reset dla maxowej projekcji (zaznaczyłem na czerwono o co mi chodzi)
Napisano 7 Październik 200618 l Autor Sorki ze pod swoim postem. Wie ktoś jak zaradzić moim dwóm problemom z poprzedniego posta?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto