Skocz do zawartości

Beretta - Gun


Ardeni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar skończyć w końcu jakiś model, tzn zrobić normalke, speculara itp

 

Narazie model prawie end, czekam na komentarze.

 

Renderki:

szary2gp0.th.jpg

szary1ub5.th.jpg

Siateczki:

10022006200641kj2.th.jpg

10022006200741cq8.th.jpg

 

polycount narazie wynosi około 820 trisów, wiem że to troche dużo jak napistolet ale mamy już 2006 rok wiec nie chciałem oszczędzać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No trzeba przyznać, że nawet bardzo znajomo wygląda :) (eh Max Bolesny i te sprawy ;) )

Lufa mogła by być bardziej berettow’a (chodzi mi o sam przód pistoletu - do google odsyłać nie będę :) ) – tak po za tym to fajny gnacik ale czeka Cię jeszcze dużo pracy. Co do poly count’a to zależy do czego ma to być – jeśli do jakiegoś fpp’a to śmiało mógłbyś dociągnąć do 1k jak nie lepiej :)

P.S Będziesz modelował rękę do niego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ardeni nie idź w taką texture jak ta na modelu kurta. wyglada bardzo nienaturalnie bo każdy czarny pistolet jest robiony ze stopu który jest czarny więc takie odpryski są bardzo przekłamane. powtażam to nie jest malowane tutaj farba nie odpada !

 

twoja baretka ładna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe widziałem już kiedyś te gatki XD A co do miejscami dziwnych "kwadratów" to są spowodowane tym ze siata uvw jest podzielona na części oczywiście i tak to wygląda. Dzisiaj pobawię się nad normalką w fotosklepie i maxie, a może coś zapokaże ;)

3mta sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no klamka całkiem przyjemna, obaczymy co dalej będzie, a i wsumie jestem przeciwny wklejaniu do nieswojego wątku obrazków, jeśli juz to linka lub miniature, nie zaśmieca się wtedy właścicielowi terenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK powróciłem, czasu trochę się znalazło wiec pokazuje takie coś:

z tego mam zamiar wypalić wstępną normalkę:

 

10072006115925gr2.th.jpg

 

Ale pojawił się problem, o tym napisze za chwilę.

 

(po chwili)

 

Dlaczego w Cage w projekcji gdy Anmount ustawie jakąs wartość to niektóre vertexy zostają i poźniejmuszę e ręcznie przemieszczać?

 

Aha, wcześniej oczywiście dalem reset dla maxowej projekcji

 

adadsdasdadsadnf4.th.jpg

(zaznaczyłem na czerwono o co mi chodzi)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności