Arxis Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Witam. Jest to moja pierwsza większa praca, naszło mnie coś na zrobienie domku, ale na razie mam salon. Wiem, że przyw waszych pracach jestem malutki, ale zacząłem zabawę z Maxem pod koniec wakacji, więc jeszcze duż się nauczyć. W związku z tym mam prośbę, abyście powiedzieli mi, co byście zmienili w tej scence, co zrobiłem źle itp. Za wszystkie komentarze bedę wdzięczny, bo pozwolą mi polepszać swoje umiejętnoci. Oto pracka (pierwszy render z ustawieniami Vraya innymi niż domyślne, rendering trwał 18h): http://img104.imageshack.us/img104/9858/lrkv0.jpg
Zbychowaty Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Witam. Ogolnie ładnie, choc jak Piksar wspominal troche masz rypniete proporcje. Wnetrze jest troche ciezkie przez kolorystyke. Nie kumam troche idei ciemnej lampy na suficie. Pozdrawiam:)
TouchThis Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 To samo co poprzednicy + kup vraya :P
JohnyCa Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Ciemno troche, fajna teksturka na podlodze, szkoda ze Vray swoje logo zostawil. Powodzenia :)
Arxis Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 No cóż, logo zawsze można w Photoshopie usunąć... ;) A co do proporcji: rozumiem, że chodzi o tą lampkę na stoliku. Poprawię. Chyba jeszcze będę musiał zmniejszyć trochę klosze od lamp i przerobić tą górną, miała wyjść bardziej przezroczysta. Trochę poprawię stół przy kanapie, ale jeśli chodzi o stoliczek (szklany) to on celowo miał być taki niski. Miskę przeskaluję i jednocześnie chipsy, dam na miskę UVW Mapping, bo coś mi to drewno nie wyszło i chyba zmniejszę kieliszek, ale wiecej rzeczy nie widzę. Coś jeszcze?
Yaro16 Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Ładnie.Troche ciemne materiały i ustawnienia kamery ale ogólnie jest spox Ps.Napisz jak zrobiłeś materiał podłogi.
Arxis Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 Materiał podłogi: VrayMtl: W diffuse mam fajną mapkę paneli drewnianych. Reflect- R:34 G:34 B:34 Refl. glossiness - 0,85 Subdivs. - 3 Refract - czarny Refr. Subdivs. - 50 Affect shadows (reszta OFF) BRDF Phong Maps: Bump 30 z mapą drewna tą samą co w diffuse. Voila! Wychodzi polerowana, acz lekko chropowata podłoga. Możesz sobie używać.
Gavreel Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Haha, WIELKIE dzieki Arxis, ten materiał podłogi na pewno się kiedyś przyda :)
Arxis Napisano 19 Październik 2006 Autor Napisano 19 Październik 2006 zbliża się update, dorobiłem parę fajnych rzeczy i przerobiłem niektóre obiekty, aby proporcje jakotako nie leżały. screeny widoku roboczego:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się