Yaro16 Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Jestem początkujący i daje link do mojej pracy.Jest to salon.Mile widziane pomysły,uwagi i porady. Renderowałem w 3ds max7 + v-ray 1.50 czas 1h http://img127.imageshack.us/my.php?image=poprawiept6.jpg
piksar Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Proporcje do niczego: -za nisko sufit -okno za grube bierz miarke do ręki i poprawiaj -za wielkie fotele -za gruby dywan popracuj jeszcze nad tym
Arxis Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Styl tego saloniku jest dla mnie taki jakby trochę cartoonowy, chyba przez małą ilość detali, trochę bym to dopracował.
Zbychowaty Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Siemanko, tak jak poprzednik powiem ze proporcje zkaszaniłeś totalnie ale mozesz jeszcze poprawic. Nie zapomnij o jakiejs lampie czy tam żyrandolu na suficie;) Enviro podkrec troche czy jak..bo ciemno strasznie:(
skiki Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 noo popracuj... PROPORCJE!! to chyba najbardziej przeszkadza ;]
Yaro16 Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 Prawda to co mówicie ze proporcje leżą,jutro to poprawie.Mam problem z krawędziami.Gdy oglądam inne pracki krawędzie widac dokłądnie a u mnie jakos inaczej.Powiedzcie też jakiego światła użyć.Mam najnowszego v-ray'a demo.Może v-ray sun będzie lepszy?
Yaro16 Napisano 13 Październik 2006 Autor Napisano 13 Październik 2006 troche poprawiłem proporcje ale czegos niewłączyłem i niema cieni ze słonecznego światła i zapomniałem usunąc jedno światło w pokoju.Poniżej daje linka. http://img172.imageshack.us/img172/8813/45pn6.jpg Ps.Jutro zrobie nowy renderek.Prosze o pomoc w ustawiniach odpowiedniego swiatła i opcji rendera.I ocenicie ten który powyżej dałem.